Gå til innhold

Noen med erfaring fra ABC her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin til uka og skal til jordmor da. Har hatt maserier og mensmurringer i 14 dager nå, og har gått å ventet på at noe skulle skje i to uker. Har også gått til modningsakupunktur, og akupunktøren har sagt at jeg har god modningspuls...Begynner å bli lei, og ettersom førstemann kom ut to uker før tiden, håpet jeg det ville gjenta seg... men nei:(

 

 

Det jeg lurer på er om jordmor vil sjekke åpning på kontrollen i uke 40, og eventuelt strippe? Hører så mange her inne snakke om å bli strippet, men er det noe man kan forvente at jordmødre gjør, eller avhenger det av sted til sted og jordmor til jordmor?

 

Skal føde på ABC og går der på kontroller også.

 

Noen med slike erfaringer fra ABC?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

 

Jeg har født 2 barn på ABC, og er meget fornøyd med oppfølgingen og fødslene jeg har hatt der. Når det er sagt så er jo konseptet til ABC å følge naturens gang så langt det lar seg gjøre. En fødsel kommer igang når mor og barn er klar for det. Jeg kan ikke tenke meg at de ønsker å framprovosere en fødsel. Når man går over tiden (dvs 14 dager etter ultralydtermin) blir du overført til vanlig fødselsavdeling så setter de igang fødselen for deg.

 

Bare være tålmodig=)

 

(du kan jo spørre, men som sagt tror jeg ikke de gjør noe for å framskyndte din fødsel)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...