Little Dreamer Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Har du og mannen samme smak i interiør? Ser huset/leiligheten ut som du ønsker,han ønsker eller er dere helt enige? Eller bryr mannen seg ikke i det hele tatt? Her er vi på en måte enige....man må jo gi og ta..men jeg vet at hadde det vært bare meg hadde det sett ganske anderledes ut.
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Her er det jeg som styrer alt egentlig. Hønki bryr seg fint lite om hvordan ting ser ut, så lenge han har en sofa å sitte i, et bord å spise ved, og ei seng og sove i. Passer meg fint
Little Dreamer Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 he he hadde vært supert å få bestemme alt selv..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Er jeg som styrer interiør og sann, men tar såklart med han i valg. Han skal jo bo her han også... I nye huset vi flytter i til sommeren er vi enige om farger og hvordan det skal bli seende ut. Jeg tenkte kansje vi kunne ha en fondvegg med tapet i stuen, men ga opp da han overhodet ikke liker det. Så man gir og tar i alle valg.... Har forsåvidt samme smak, men han kunne nok tenkt å ha litt mer fremme av ting enn meg. Ikke nå da siden vi nesten ikke har noe fremme for små barnehender...
Tommage♀♂ Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Jeg bestemmer alt, men han bestemmer pengestrømmen. Jeg får ikke bruke ubegrenset på det jeg vil, så jeg kan ikke kjøpe ny sofa hver mnd slik som jeg skulle ønske jeg kunne, hehe;p Så om pengene hadde strukket til hadde jeg hatt et helt annet hus en helt annen plass.
erteposen + 4 Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Ja, stort sett har vi det. Han er mer lidenskaplig og faglig interessert i en viss periode fra skandinavia når det kommer til møbler. Samler på mye. Jeg får vel mest ansvaret for logistikken som oppbevaring, system, garderober osv. Han er mer minimalistisk enn meg.
Gjest biss med twins Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er sjef:) Jeg spør han alltid, men får han egentlig til å bli enig med meg. Men han er fornøyd da, og har vel ikke den store interessen så da er det greit
mammatetogansketette:)) Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Han gir meg frie tøyler, men jeg spør han altid hva han syns om jeg skal kjøpe f. eks. gardiner eller noe. Da viser det seg plutselig- gang etter gang- at han har ganske klare meninger om hvordan han vil det skal se ut, men heldigvis har vi utrolig lik smak, så det går helt fint:)
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Her er det mannen som har det siste ordet og jeg som må forhandle og selge mine ideer hvis det skal bli noe annet enn hans stil. Har allerede advart han at det blir andre boller hvis vi en gang skal skifte stil, og det skjer nok. Begynner å bli lei allerede av at han skal ha lit ialle rom.
Little Dreamer Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2009 skjønner deg på den frokost:) Jeg trodde egentlig de fleste menn ga beng i slikt.tydeligvis ikke.
ifie Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 Vi har ganske lik smak, så vi er stort sett enige. Likevel er det nok jeg som gir etter oftest... Han har god smak, så det er greit
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Haha, jeg bor med en interiørkonsulent, så her i gården må det milevis med smiger og sleipe triks til skal jeg få det som jeg vil Jamt over er vi enige da, eller så blir vi det etterhvert... Den eneste store kræsjen er at jeg elsker blått, og det gjør i grunn ikke han (Men jeg får av og til lov til å finne fram den lille blå duken min til kjøkkenbenken, i det minste)
FrøkenSprøken Skrevet 21. mai 2009 #13 Skrevet 21. mai 2009 Vi er ganske enige, men siden vi bare leier leilighet enda, mens vi studerer, er det liksom ikke så mye som skal bestemmes. Dessuten er det ikke plass til den stilen vi liker, og ikke har vi økonomi til det enda heller. Her er det en hyggelig blanding av IKEA og antikke ting. Ingen har det sånn som oss, men tror samtidig ikke at vi skiller oss såååå ut. Få i allefall mange koselige tilbakemeldinger på innredingen vår. Jeg elsker små, søte detaljer, og samler for eksempel på kokebøker, samt noen nydelige franske tinn-bokser med søte tegninger på, til teposer, pasta, kaffe, sukker, sysaker o.l. Sånn ellers elsker vi funkisstilen begge to, når det kommer til møbler og sånn, og så heller litt mer personlig preg i de små tingene. *gleder meg til vi skal flytte hjem og pusse opp funkishus*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mai 2009 #14 Skrevet 21. mai 2009 Jeg spør alltid hva han mener og noen ganger hører jeg på han, andre ganger går mine lyster fremfor hans... =))) Vi er jo veldig enig i smak og stil også, så det er ikke så vanskelig egentlig =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå