Gå til innhold

Gråter barn i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på dette idag.. Altså selvfølgelig uten lyd men at de reagerer på samme måte som de gjør når de kommer ut..

Er jo ikke noe de liksom lærer seg i det de blir født liksom.. De kan vel bli skremt eller redd i magen også? Om de sover og det plutselig blir mye bråk eller om mor faller eller noe i den duren.. Hmmm.. Ble så innmari undrene her.. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, det har jeg ikke tenkt på., haha

Skrevet

Nei, de har det nok veldig bra i magen.. Alle behov tilfredstilt.. :o)

Tror jeg hadde begynt å lure om det hadde kommet gråtelyder fra magen min.. hehe...

Skrevet

hmmm. har lurt litt på dette selv, men jeg tror ikke den "refleksen" kommer før man er ute av livmoren;) men godt spørsmål. Tror jeg må spørre jordmor neste gang.

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Og ble nesten litt lei meg nå, trist å tenke på at lille jenta mi ligger inni magen og gråter. Og jeg kan ikke trøste henne..... ;-(

Skrevet

Ja, jeg tror de kan ha følelser som gjør at de blir redde og gråter på sin måte. Uten pust. En lei seg og trist følelsesmåte. Men mest er de nok bare forundret der inne.

Skrevet

Men de har jo ikke tårer... Jeg tror de kan bli redde og skremte, men ikke lei seg sånn som vi tenker at man blir lei seg. Babygråt er jo først og fremt signaler på noe de vil, eller noe de absolutt ikke vil. Og det har jo ikke så mye for seg å gråte inni en mage, nettopp fordi ingen kan trøste.

Men det var en litt trist tanke. "Hei, kom ut nå, så kan jeg trøste deg" Daaakar babyen.

Skrevet

Jeg ser at mitt tidligere innlegg kan virke litt...vel, feil. Og sarkastisk. Det var absolutt ikke min intensjon :)

Skrevet

Jeg kan gråte uten tårer.

Skrevet

Har de ikke tårer? Det har de jo på slutten. Og gråte i fostervannet går fint, det. Mine nyfødte hadde tårer. Litt iallefall. Gråt gjorde de iallefall tvert de kom ut. Gubban som de skreik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...