Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Trenger å fungere bra i morgen siden jeg har ansvar for barn.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Ikke se på tv, eller sitte foran pc skjerm og lignende. Det stimulerer aktivitetssenteret i hjernen. Det som alltid funker for meg er å lese en bok på senga. Da blir jeg trøtt uansett, men kan sitte oppe timesvis hvis jeg ser på tv eller sitter foran pc'n.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Tror jeg skal ta 2 Paracet, drikke godnatt-te og legge meg i senga med ei bok. Kryss fingre for at jeg klarer å sovne.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Legg deg ned. Kjenn etter alle musklene i hele kroppen. Så strammer du en etter en. Leggene, lår, mage, armer, ansikt osv. Så holder du en liten stund. Så snakker du høyt til deg selv.. slapp av i ansiktet, leggene osv. Det funker best hvis du har en som kan si det til deg. Funker kjempegodt på meg! God natt, og sov godt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Her hjelper det med et varmt bad, og en orgasme er ikke å foakte heller.. Da sovner jeg stort sett som en stein! )
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Jeg blir våken av aktivitet, også sex. Ellers: jatakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå