lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Broren min, og svigerinna mi har bursdag på samme dag... og jeg må kjøpe gave. Det er ingen runde dager, så det blir ikke noe stor gave. Grunnen til at jeg kjøper gave til de ilag er fordi da blir det billigst mulig... tenker rundt en 200-250 kr. Broren min er interressert i biler og motor, og svigerinna mi i interiør og klær, så ganske forskjellige med andre ord. De har 3 unger, og flott leilighet. Kvert år har de fått noe pynteting til leiligheten, men nå er det på tide å finne på noe nytt føler jeg. Noen forslag? Blomster og konfekt er ikke aktuelt. Blir kjempeglad for forslag :-)
Tante Gustava Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Kinobilletter inkl barnevakt? Eller billetter til annet arrangement, f.eks konsert el.l (men da blir det vel fort dyrere)
Mor&barn Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er iallefall glad meg og samboeren ikke har bursdag på samme dag. Kjedelig å aldri få egen gave da. Bare mitt synspunkt. Kan tenkte meg broren din har satt kjempe pris på disse pyntetingene i alle år
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Hva med å kjøpe et vaffeljern for å ha med på tur? Fint for hele familien! Ellers er jo kinobilletter med barnevakt noe jeg og min sambo ville satt stor pris på!!
alvamamma Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Eller en kurv med noe de kan kose seg med sammen? Ost, kjeks og vin f.eks? Sånne gaver blir jeg glad for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå