Tired mama Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Fødte for 2,5 måneder siden og lekker fortsatt urin. Var kanskje litt sløv med knipinga den første tiden, men nå har jeg skjønt at det er et ganske seriøst problem å lekke urin! Så har begynt å ta minst 100 knipeøvelser pr. dag. Er dette nok? Og når kan jeg forvente bedring?
wirre;o) Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 ganske snarlig, men er du sikker på at du gjør det rett?
Tired mama Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Tror det? Jeg kniper på en måte innover, så langt jeg klarer, holder, og slipper ut igjen.
ålah Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Hei, har også hatt samme problem. Det tok lang tid for meg, gikk hos uroterapeut. men det ordnet seg til slutt hos meg. Ville bare trøste deg med at hvis du skulle være så uheldig at det ikke ordner seg, så kan du få kirurgisk hjelp. Det er visstnok et lite og enkelt inngrep.
wirre;o) Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 som om du holder på plass en nøtt? gjør det 6 ganger etter hverandre hvor du holder ett par sek hver gang, vent i ti sekunder og begynn på nytt. gjør det ti ganger etter hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå