tommelise-31 Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Er det flere her som opplever at magen blir enorm etter at dere har spist? Etter at jeg har spist et par skiver ser det ut som jeg er dobbelt så langt på vei. Jeg er kun 8 uker gravid. Jeg har to barn fra før, og hadde det ikke slik da jeg gikk gravid med dem. Er det noen forklaring på dette?
edition Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Er første gangen for meg, er 9 uker idag. Og er bare skikkelig oppblåst Spesielt når jeg må på do og tisse, og hvis det går fem minutter for lenge uten at jeg går på do får jeg utrolig vondt i blæra og magen og blir helt utrolig stor mage!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg venter mitt andre barn, og magen blir veldig oppblåst etter jeg har spist. Men det mener jeg egentlig den har blitt hele livet jeg da, bare at nå er det mer synlig liksom.. Ser jo ut som jeg er mye lenger på vei!;P Føler meg også litt oppblåst til tider, har hatt både løsere og tregere mage. Aldri godt å si.. Skal ikke være enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå