moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Han tok det ganske rolig. Men det kom nok litt som et sjokk. Jeg har enda vondt i både magen og hodet. Han gikk ut for å røyke, og jeg føler jeg skal kaste opp!!
blond Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det må være helt grusomt å være dere nå! Vondt å høre at det er over, men ligger det et lite håp der om at han snur og vil jobbe for dere? Etter hva jeg har skjønt er problemet deres hans jobb og prioriteringer? Det er selvsagt ikke bare den ene, men likevel..
lÅktiHaUDe Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Det ligger vel mange grunner bak dette bruddet. Ville bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg alt det beste. Klem fra meg
metaMORfose Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Lykke til, moota! Håper alt ordner seg. Det skulle bare mangle at et brudd er ubehagelig, man har jo tross alt en historie sammen og ikke minst barn. Stå på og ta en dag av gangen. )))))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Vil bare gi deg en klem. Dette har etter det jeg har forstått ikke vært lett for deg å ta denne beslutningen. Håper alt ordner seg til det beste for dere alle.
Sara Rompompei Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Vil bare gi deg en god og stor klem Jeg var selv akkurat der du er nå for ett år siden... Selv har jeg hele tiden vært bestemt på at dette var det riktige for oss, selv om man blir usikker sånn innimellom. Jeg brøt opp etter 17 år og 3 barn.... Mitt råd er: Stol på magefølelsen, det er du som vet hva som er best. Klem klem klem
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Vil bare ønske deg lykke til videre i denne perioden. Klart det er ille og skal måtte gjøre ett forhold slutt. Er jo mange ting som spiller inn, er ikke bare deg og han. Dere vil jo pga barna ha kontakt resten av deres liv.. Ta en dag om gangen, og bruk tiden godt til å bearbeide følelsene dine. Ta vare på deg selv og barna dine i denne tiden. Og bruk oss her inne til å lufte ut følelser og annet om det trengs. Tenker masse på deg!! God klem:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2009 Jeg blir helt rørt av alle disse gode ordene!! =) Det er nok jeg som ikke vil mer. Nå er det litt for sent og foreslå familieaktiviteter og familiehygge samt ny jobb og evnt selge gården og flytte. Jeg skal aldri si aldri, men nå er det nei! Jeg vil leve for meg selv, og får barna. Ikke for han og forholdet vårt. Nå er det masse praktiske spm i luften. Jeg er jo spent på hvordan det blir med deling ang barna. Jeg vil helst at han skal ha dem bare annen hver helg. Men det er ikke opp til meg =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå