....mammatilto... :))) Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Han er veldig flink til husarbeid og rydder huset opp og ned i mente, men føler ikke at han er der så mye får dattera våres. Er alltid jeg hele tiden og det gjør at jeg blir veldig sliten og kranglete. Har sagt til han hva jeg føler men da blir han bare sur og grinete ... Han lager middag,vasker klær,klipper plen,vasker badet,skifter på sengene,pusser hvinduene osv ... krever jeg for mye ?? Er jo kjempeglad for at han tar seg av huset for han vet jeg er mye sliten og har ikke ork til alt dette ....
Honningmelon Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Her er det omvendt. Er flink med ungene, men husarbeidet er det så som så med.
MintCondition Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 SYns det høres ut som han gjør mye jeg, og ser ikke helt hva det der har med trangsynthet å gjøre? Du kan jo foreslå at du gjør mer husarbeid da, så han får mer tid til datteren deres.
....mammatilto... :))) Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 det har jeg foreslått han er kjempeglad i dattera si men føler at tiden de har sammen er for liten ... men er nok bare jeg som klager pga at jeg blir så fort sliten ... stakkar mannen min han er jo kjempeflink da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå