Gå til innhold

Hvor er (S)Tinkerbelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett henne her inne på en evighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på!! Og hva er skjedd med bloggen hennes??

Skrevet

Lurer jeg også på!

Håper alt er bra med henne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har hun ikke fått seg jobb, da? Hehe :) jeg har veldig liten tid til å være her da, når dagene flyr fra meg

Skrevet

Hun ble vel hengt ut og fikk en haug med stygge kommentarer mot seg, og da ønsket hun å trekke seg tilbake.

Bloggen er slettet.

Skrevet

Ble hun virkelig det eller er det bare en antagelse? Kan liksom ikke se for meg at hun ville latt slike ting gå så innpå seg.

Skrevet

Gjorde hun?? Hva ble sagt da? Guri, dette har gått meg hus forbi. Så trist da!!

Skrevet

Så synd! Du får si hun er savnet (regner med at du har kontakt?)!

Skrevet

Huff, så trist om det er tilfelle!! :( Hun var favoritten min her inne, og bloggen hennes var super!! Så utrolig kjipt at enkelte må ødelegge...

Skrevet

Hun har visst fått seg jobb i politiet og da bør man kanskje etisk og moralsk ikke ha noen blogg?? I tilfelle trusler og det som verre er!!

Skrevet

Link?? Dette har jeg ikke fått med meg:o(

Skrevet

Hun fortalte jo så vidt om denne nye jobben, greit nok og ikke ha blogg åpen for allmenheten, men at hun aldri er her inne lenger er litt trist. Særlig viss noen her er skyld i det. Stygge kommentarer og div har gått med hus forbi, og har ikke fått med meg at noe sånt har skjedd. Monajenten har så vidt jeg har fått med meg tidligere kontakt med henne privat, så hun får jo hilse så mye fra oss "savnerne" da :)

Skrevet

Hva er det som har blitt sagt om henne da? Har ikke fått med meg noe av dette jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...