septbaby09 Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Er det flere. De kom i ansiktet tom før jeg var i solen, å blir ikke bedre med sommer og sol. Bruker faktor 30 -50 i ansiktet, men de kommer liksom litt uansett
ifie Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jepp, jeg har... Fikk pannen full av flekker under forrige sv.skap og da gikk jeg bare til 25.mai. Siden jeg nå skal gå over sommeren, kliner jeg på med gutten sin faktor 50+ og bruker hatt Er tydelig at de kommer nå også, men på langt nær så mye!
septbaby09 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 forbanna irriterende, føler seg ikke vel som det er he he. Gikk de bort igjen el? de fra forrige?
ifie Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Nei, de gikk ikke helt bort, men nesten. Jeg fikk de våren 2007, og de syntes bare litt i fjor sommer - selv om jeg ikke brukte så høy solfaktor. Ja, det er ganske irriterende... Har heldigvis ikke oppdaget noen flekker andre steder på kroppen! Enda...
second_time Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Sommeren 2005 rådførte jeg meg i dette forumet vedr. pigmentflekker. Fikk høre at disse gikk bort og det var bare å sole seg. Dette må være individuelt. Mine gikk ikke bort Jeg også har pigmentflekker ved dette svangerskapet også. Lite gøy, men lite å gjøre med det :0)
ifie Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Har også hørt at det er individuelt om de går bort eller ikke, men uansett vil man vel som oftest ikke ha de der, så som man soler seg mye får man jo masse, og må gå rundt med det til det evnt forsvinner igjen... Merkelig "råd" du fikk, syns jeg
Ouagadougou Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Jeg fikk pigmentflekker noen år før jeg ble gravid da jeg var i Mexico - tok penicilin og solte meg samtidig- dårlig kombo. Fikk litt mer pigmentflekker da jeg var gravid med 1.mann. De har ikke gått bort- og hver sommer smører jeg meg med faktor 50 i ansiktet, og bruker hatt e.l når jeg soler meg. Bruker selvbruningskrem i stedet - det funker jo det også. Dessuten får jeg færre rynker som eldre... Har brukt en krem jeg kjøpte hos Wah-Wah- føler faktisk at den funker. Bruker den ikke nå som jeg er gravid, men kommer til å bruke den igjen etterpå. Er veldig plagsomt, og ikke noe fint. Men ikke så lett å få de vekk når de først har kommet. Men blir iallefall ikke så tydelige dersom man beskytter seg mot solen.
septbaby09 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2009 Takk for svar alle sammen. Jeg fikk litt for 2 år siden, sol og p-piller:( men nå kom de tom før solen kom, og såklart bare blitt værre. Bruker som sagt faktor 30-50, tom stift med blokk noen ganger, og hatt (føler meg som en diva i sola haha) men de kommer uansett.... ahhhhh.............. Men den kremen, hva skal den liksom gjøre? Hørt om en man kan få på resept som skal bleke dem litt over tid? tenkte prøve det når babyen har kommer. Ja de er irriterende, man mister litt lysten på å sole seg
meg og mine <3 Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 jeg fikk egentli ikke noe serlig forste svangerskap, men han ble fodt for sommeren da... denne gangen har jeg masse i panna ogsa, vet ikke hva jeg skal gjore... er jo barte og hape at det skal bli borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå