Gå til innhold

Synes lillegutt på 16 mnd sier så lite..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier hei, mamma, pappa og hadet. er han sent ute? Går og babler hele tiden, men det er ikke til å skjønne noe av

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si at han er helt innen normalen jeg..;) ikke tidlig ute men siden han er begynt å si noen ord ville jeg absolutt ikke bekymret meg..;)

Skrevet

okey synes bare han sier så lite..hehe :)

Skrevet

Eh... mi er 15 mnd og sier ikke en dritt hun. Men der bekymrer ikke meg :-)

Skrevet

Min er 16 mnd, og sier mamma, pappa, ha det, ja, nei, der, oi... kommer ikke på så mye mer. Så enkle ord, for det meste enstavelser. Tror han er ganske normal, og det er nok din også : ) Det er store forskjeller innenfor det som regnes som "vanlig".

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min er 20 mnd, og sier vel knapt det.. har fått beskjed om å ikke uroe meg, så da gjør jeg ikke det....enda...

Skrevet

må bare si at eldstegutten min sa bare mamma, pappa, hadet og hei helt til han var 2 år og 2 mndr. Da plutselig fant han ut at han skulle snakke, og da kom det hele setninger og han snakket helt reint i løpet av ca en mnd.

Siden den gang har han ikke stoppet....

Puh...

Skrevet

Tantungen min sa ikke ett kvekk før han var 18 mnd..

Mens dattera mi er 15 mnd og sier mamma, pappa, heia, hallo, hadet, der, den, henne(betyr hvor på vår dialekt), ja, nei, oi, off, henne e an(betyr hvor er den)

Sagt alt dette i ca 2 mnd nå..Men har nesten ikke kommet noen nye ord på den tia bare "henne e an".

Så er jo utrolig forskjell på barn. Trenger ikke bekymre deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...