maizi Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Vi har enda ikke planlagt noe sommerferie og jeg kjenner jeg begynner å bli litt stresset. Har en gutt på to som jeg har lyst å gjøre noe kjekt for... Pga komplikasjoner i svangerskap er det ikke aktuelt med noe sydentur i år. Noen som har gode forslag??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Vet ikke hvor du bor, men det finnes alltids en fornøyelsespark eller dyrepark eller noe annet gøy som kan være morsomt for en 2-åring. Jeg tror en gutt på 2 år synes det er mye artigere å gjøre ting her i Norge enn å reise til Syden. visitnorway.no har nok mange gode forslag til hva som kan finnes i nærområdet. Barn syns jo det er storstas å være ute i naturen. Kanskje det finnes en bondegård i nærheten som man kan besøke , grille bål i fjæra og se på tang, kreps osv . Badeland? En 2-åring tror jeg ikke tenker på så mye hvor han/hun har vært, men hva man har gjort. Blir nok supert uansett om du er hjemme eller ikke Da jeg var lita reiste vi til en gård her i Norge som min mor var oppvokst. Dette gjorde vi hvert år, hele sommeren, og det var kjempekoselig. Bare gode minner. (helt til jeg ble tenåring vel og merke, da ble jeg mer rastløs)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå