Gjest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Blir hyggelig i år også altså, men har tenkt å dra til "syden" neste år. Da er guttene 3,5 år og 5,5 år. Noen som har noen supre anbefalinger til steder/ hoteller? Gjerne med link :-D På forhånd takk.
Mom2Two Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Mener du sånn typisk sydensted, eller skal dere reise lenger? Hvis du mener sånn bra familiested i Europa, anbefaler jeg Menorca. Ikke så crowded som de andre stedene, veldig barnevennlig og to morsomme byer på akkuart passe størrelse (det tar 1 time å krysse øya) og mange småbyer.
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Er åpen for det meste ;-) Er ikke noe syden-menneske selv, men tenkte at det kanskje var praktisk med små barn - alt lagt til rette liksom :-) Takk for tipset!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Jeg også Skal nesten ikke ha sommerferie i år jeg, iiiiiik :s MEN til neste år blir det syden i 2 uker:)))
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 tja, Stavern? Svenner? Viksfjord? rekkevik? Ula? Oddane Sand? Nærmere syden kommer du ikke:-) Alle stedene har selvsagt postnummer Larvik...(Minus Svenner og Viksfjord, som er "utpå" vannet)
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Ha ha ;-) Har vært i Norge de siste årene, og er klar for noe nytt. Gutta er jo store også da :-D
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Blir syden på oss også neste år. Vi leker med tanken på Sardinia, men ingenting er avgjort. Liker Italia godt...Gæmlisene inviterer med, så vi drar på tur med unger OG barnevakt. Pose og sekk, kaller jeg det. Kunne ikke tenke meg å dratt uten dem, men gud hvor deilig det blir å kunne slikke litt som mens gutta er i trygg varetekt. Hvordan er eldste din med å ferdes ute alene? V gikk fort første gang opp til naboen alene i går...Skumle saker..hehe. gata er veldig trygg, så det er ikke så mange farer her.. Men rart er det..
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Han går litt alene i gaten her, men jeg er nervøs i forhold til bilen. De tenker seg jo ikke om før de løper ut i veien :-/ Men oftest henger lillebror på slep, og da er jo jeg med ;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 sånn er det her også, storebror slepper ikke unna Meter'n:-) De to trives egentlig ebst i hagen. passer oss godt; Jeg er midt i eksamen (veiledningsped) og idag har kællen jobba på båten...Må pusses den og
MintCondition Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Vi tenker oss til Italia igjen neste år, etter (da) tre års opphold. Neste sommer er ungene 4 1/2 og 1 1/2 år. Vet ikke helt hvor vi skal dra, tenker det blir et sted i Liguria. Enten fly til Milano eller Nice, og tog til destinasjonen derfra.
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 Ååå, jeg vil også ha båt... Så flink du er som studerer også da! Jeg har plenty med to små og full jobb *puuh* Ja, mine søker også mye til hverandre, og det er jo supert å ha en lekekamerat i umiddelbar nærhet ;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 har egentlig mer enn nok jeg og, men fikk tilbud om å ta veil.ped via jobben. En del studiedager gjennom året tilknyttet dette også --OG bedre lønn når jeg er ferdig (Er adj . m opprykk, men får visst høyskoletillegg når jeg er ferdig utdannet og fungerer som øvingslærer). Så da er det bare å takke og bukke.. Skal jobbe i morgen, da..grrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå