Gå til innhold

tilrettelegging for gravide på arbeidsplassen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de fleste ute i jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 18 uker og jobber normalt enda. skal bytte jobb om et par uker og da skal jeg ikke jobbe natt. jobber i en stor IA- bedrift.. så dette er egentlig plankekjøring. har hatt endel blødninger hele veien, så skal ikke jobbe natt. uansett så blir det for tungt så langt som jeg har kommet nå. etter halv11 er jeg slagen! og med en liten knott som krever 100% mamma- holder det med dag og kveldsvakter!

jobben min får midler for at de skal kunne tilrettelegge! med veldig gode resultater!

Skrevet

12+1 i dag. har vært sjukemeldt 2 ganger 100 % etter å ha hatt brun utflod og pga tidlig bekkenløsning. og no e e 50% sjukemeldt, plaga me bekkenløsninga.4 times vakt e vertfall nokk. sliten etter den vakta.

Skrevet

Jeg er i min 27. uke, og fremdeles i full jobb, dette har jeg vært hele veien. Jeg har heldigvis en jobb som ikke er særlig fysisk belastende, men den kan imidlertid være desto mer psykisk belastende. Hormonell som jeg er, har jeg hatt behov for et par egenmeldingsdager jeg nok kunne vært foruten, om jeg ikke hadde vært gravid. Jeg har vært nødt til å være flinkere å sette mine egne grenser, bl.a har jeg dager der jeg gir beskjed om at i dag tar jeg ikke telefonen..... Regner med å være i jobb fram til permisjon, men fire av de ukene er heldigvis ferie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...