Gå til innhold

Åssen vet dere dagen på el.??? hjelp! :=)


LilleBolla :=)

Anbefalte innlegg

Ser at noen av dere har skrevet datoen for når dere har el... hvordan fant dere eksakt ut av d??? sååå glad for hjelp...

en annen ting... går d ikke ann å bli gravid med glidekrem??? jeg trenger d alltid jeg, desverre... Håper så på en februar baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei LilleBolla :)

Jeg brukte eggløsningskalkulatoren på babyverden.no. Under linken "prøver å bli gravid". Skriv inn første dag på siste mens, og syklus, så får du et tidsrom/dato. Ble klaff på første forsøk sist gang for meg, så jeg stoler på den!

Er nok flere slike kalkulatorer på nettet.

Masse lykke til, og håper vi ses mer her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh... Der ble min "termin" 28. februar.... Lenge lenge til EL da :( Venting er vanskelig. Lykke til, jentene! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "termin" er 26. februar. El om litt over ei uke, men lenge å vente.. Har så lang syklus (36 dager), men har bare kunnet regne en gang siden det ikke er så lenge siden jeg sluttet på pillen. Blir spennende å se, men lengre å vente til ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigtester.no har glidekrem som ikke skal påvirke sæden, gå inn å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Endelig en med min tanke ;o) Jeg skal visst ha EL på mandag, men jeg var 11 dager forsinket mens sist..... Jeg har egentlig en syklus på 33 dager. Håper vi kan ha "termin" sammen, så kan vi vente sammen gjennom de lange lange dagene til ikm og forhåpentligvis to blå streker. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Godt" å høre at det er flere i min situsajon, blir så lenge å vente til neste pp om det ikke skulle gå denne gangen. Har EL på tirsdag, så klaffer det for begge, får vi vel ikke så ulik termin. Ble gravid med min 2åring på første forsøk, men er litt redd for at jeg skal forvente det denne gangen også. Gleder meg til å komme igang!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...