Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hadde sex kun på eggløsningsdagen, venter dere gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, tror ikke at bare fordi om du kun har sex på el dagen gjør at du får gutt.. Det er jo helt tilfeldig

Skrevet

tror nok det er helt tilfeldig..vi hadde sex EL dagen...og fikk vite i går at jente nr 2 er på vei :)

Skrevet

Vi venter Jente. (nr to)

Så tror ikke på den..

Skrevet

Kjønnet på babyen avgjøres av utrolig mange faktorer, fars og mors matvaner, far og mors ph-verdier, varme/kulde, hvor lenge siden sist utløsning for far, hvor i syklusen til mor, stilling, nymåne/fullmåne, etc etc etc..... Jeg tror det er lagd slik at vi ikke skal kunne kontrollere det jeg =)

Skrevet

Det er noe med at enten jente eller guttesperm overlever lengre i livmorhulen, så om en har sex et par dager før el (som er anbefalt for slitere) så øker sjansen for enten det ene eller andre kjønnet. Kanskje det er forklaringen på teorien? Kan finne frem artikkelen.

Vi har vel hatt sex hver dag i uken før og etter el, og ender opp med fire gutter:)

Skrevet

Vi prvde ut dette med nr 3, altså hadde sex fram til ca 2-3 dager før EL, og det ble gutt :-) Med de to første hadde vi mye sex hele perioden før, under og etter el, to gutter.

Derimot har jeg hørt at mengden med sex kan spille inn, og dette har faktisk stemt med oss. Vi hadde jo mye sex da vi "lagde" guttene, prøvere som vi var, mens med den høyst uplanlagte babyen i magen var det ganske lenge siden sist vi hadde hatt sex. Dette skjedde ca 2 dager før EL, glemte prevansjon, han hoppet av, men det hjalp tydeligvis ikke ;-) Nå er det visst nok jente på vei.

Skrevet

Vi hadde kun sex på EL dag med forrige mann,og da blei det gutt ;) Denne gaangen har vi hatt før,på dagen og etter.. Nå venter vi jente ;)

Skrevet

sex kun på EL dag og i magen bor en gutt OG en jente..........:)

Skrevet

Nymåne/fullmåne? Seriøst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...