Gå til innhold

Hvor mange har trent i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva har dere trent? Jeg har jogget! Deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på jobb idag jeg. Men har ikke trent på 3 mnd pga av elendig form med tanke på svangerskapet.

Skrevet

Nei har lagt på sofaen og spist smågodt:/

Ugh,jeg blir aldri den baben jeg en gang var:( :(

Skrevet

Har gått på video nova og kjøpt film og smågodt hvis det teller :)

Skrevet

Kunne tenkt meg smågodt selv jeg, men genene mine er ikke noe särlig, så vil jeg ha tilbake "min smekre kropp" er det bare å droppe det! Får holde meg til jogging!

Er det ingen som har trent da? Må jo väre noen andre som er sporty her ;-)

Skrevet

Ikke enda, men jeg skal jogge i kveld!

(har nettopp spist middag, så jeg drøyer det en times tid)

Skrevet

Gått 1,5 time i skogen,ganske fornøyd:)

Skrevet

Trente igår...hvis det teller?!? =) Også skal jeg trene i morgen! 30 min på elipsemaskin(hvis det er det det heter..) så litt styrke! i morgen blir det kanskje core, eller afrodans...;)

Skrevet

Jeg er på vei ned i gymet(har gym i kjelleren) til å trene nå, skal tyne meg gjennom en ryggøkt, tenkte jeg. Ender vel med å spy, da svangerskapskvalmen såvidt har begynt å melde seg...:-( Tenker jeg må teene mens jeg har sjansen, får når det virkelige kvalmehelvettet starter(var like "heldig" sist), så er det bare å glemme trening, da er det nok trening med 1,5-åringen og bikkja på tur! (fint man ikke bor i by, da kan jeg stoppe å spy i grøfta hvor jeg vil, heldige meg!)

Siden jeg faktisk ER sporty, så kan jeg undertegne med nick, hehe!

*selvgod kjerring*

Skrevet

Har jogget fra kl 05.30- 06.30

Ellera har vi vært på fjelltur, og hatt en 18 kilos skatt i bæremeisen på oppoverturen.

Så trener jeg før jeg legger meg.

Skrevet

Så flink du er, HI :) Det er lettere å trene nå når været blir bedre også. Jeg har hatt storrengjøring -mye trim i det ;)

Skrevet

Den heldige eier av et barn! Har sett flere steder at du trener utrolig mye. Kjempeflink er du! Men, hvorfor trener du SÅ mye, er du toppidrettsutöver eller trener du til noe (maraton eller noe slik)?

Skrevet

Fordi jeg ikke har bedre å gjøre når jeg våkner så tidlig og er alltid så sent i seng;) Også skal jeg bli.. kremt..sprek så jeg kan løpe en maraton ja:p Har tredemølle hjemme, så hiver på en lydbok mens jeg jogger, og den lille sover. Like morsomt som å ligge på sofaen og lese;)

I tillegg er jeg og kjæresten så barnslige at vi har et veddemål om hvem av oss som kommer først i mål i et løp som er her i nærheten hver høst. Det har samme distanse som en maraton.. fire mil tror jeg.

Skrevet

Da skjönner jeg! Flott gjort altså! Du må jo se veldig veltrent og flott ut! Lykke til med löpet, håper du kommer först i mål (av deg og mannen!)

Skrevet

Jeg har gått på fjelltur med min lille skatt på 11 kg i bæremeis...

DET var tungt det! :P

Men veldig godt etterpå da..

Skrevet

Hatt storrengjøring i dag. Mye trim i det. Ellers har jeg ikke så dårlig samvittighet da jeg er ute og går minst 2 timer hver dag : )

Skrevet

Idag løp jeg 15km.

Skrevet

1 time alene. Fjelltur rett utenfor døra her. Det er sti rett opp og rett ned igjen. Veldig effektivt og raskt å få opp pulsen og trene musklene i beina på den måten.

Skrevet

Jeg har vært ute å jogget ikveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...