Gå til innhold

kan jeg få bli med her ? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart du kan være med her. Gratulerer så masse og velkommen i klubben. Er så artig at det klaffer for flere og flere av oss som hadde IKM uke 21=)

 

Hvordan er formen da? Mye trøtt/kvalm?

 

Her er formen ganske bra. Er desverre veldig plaget med morgenkvalme, noe jeg ikke var i det siste svangerskapet så dette er helt nytt for meg. Som sist er jeg veldig mye trøtt, har lyst til å sove hele tiden.

 

Har så lyst til å fortelle verden at vi er i lykkelige omstendigheter, men foreløpig er det kun min kjære ektemann og min beste venninne som vet at vi skal ha en til. Vil vente ei stund til før vi forteller det til flere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) jeg hadde ikm 11 mai.. så tok litt tid før jeg testet positivt.

 

Formen min er kjempebra. Eneste jeg har er ømme bryster. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok ikke trodd at jeg var gravid.

I sist sv.skap kom kvalmen som et slag i trynet i uke 9.. og jeg var superkvalm frem til uke 16.. så kan hende kvalmen kommer etterhvert..

 

Har også lyst å rope det ut til alle sammen.. men vi velger å vente. Jeg hadde en sa 11 april. og da hadde vi sagt det til alle.. ikke morro å ta ringerunden å fortelle alle at det ikke gikk bra. Så denne gangen skal vi vente så lenge som mulig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er ny på dette.. gravid for første gang og skjønner ikke alle forkortelsene..

sa?! ikm?!?

 

Kan dere hjelpe meg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si : Gratulerer med spire :) !!

 

sa = spontan abort

ikm = dagen du skal ha mens men vil ikke at den skal komme.. Ikke kommende mens

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Gratulerer selv!

Er ikke bare bare dette her. Trodde ikke det var så mye "styr" å være gravid! hehe. Men kjekt er det. Bare man kommer seg til uke 12 nå så kan man senke skuldrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...