Gå til innhold

Uke 6 og bløør..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre på tidlig ul igår at jeg var ca i uke 6, og begynte i går å få blødninger. Har blødd i 1 døgn, bare når jeg er på do, men er ganske mye da..Er det noe håp, eller er det en SA ?

Har ingen smerter da, men trenger vel ikke å ha det ved en SA..

Huff, klarer ikke tenke på noe annet, og venter bare på å få vondt..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv ingen erfaringer med blødninger jeg kan dele med deg, men har lest mange innlegg her inne der mange forteller om blødninger og det viser seg at det går bra til slutt. Men er du skikkelig usikker og bekymret ta kontakt med legevakten i kveld eller se om dan vente til i morgen så kanskje du kan få en UL da.......

 

Ønsker deg iallfall lykke til:) *sender mange varme tanker*

Skrevet

Hei

 

så trist lesing, jeg har selv vært gjennom 2sa og 1 ma med utskrapning og kan bare si deg det at det er slett ikke sikkert du vil få vondt, har mistet alle mellom uke 7 og 10 og har ikke hatt vondt på noen av dem, kunne de se hjerteaktivitet da du var på ul?

 

det kan være helt normalt og blød, er det klumper i blodet så er det sjangs for at det er en sa, menkan også fortelle deg at da jeg gikk gravid første gang så mistet jeg den ene tvillingen men fikk beholde den andre, det var i uke 8.

 

ønsker deg masse lykke til

Skrevet

Var på Ul igår, og var for tidlig å se hjerteaktivitet, men de så plommesekken og var ingen åpning som tilsa abort, men da kan vel fort endre seg. Er ingen klumper eller slikt, bare blod med litt slim, nesten som en vanlig mens liksom..Beklager detaljer her..:o

Skrevet

Jeg hører egentlig ikke til her, men hadde en sa i forrige uke, så kan jo fortelle om den. Jeg blødde ikke så mye, ikke så mye som ved vanlig mens engang, men hadde mens verk i korsryggen. Det var friskt blod, men slim. Blødde mest de to første dagene, og etter det, så var det nesten ingen ting, bare litt en gang i blant. Snakket både med legevakt og legekontor, og de sa jeg bare måtte ha is i magen, så fikk vi se hvordan det gikk. Men de sa også at det var veldig vanlig å blø litt i førsten, og at det ikke trengte å være noe galt. Hvis du ikke blør kraftigere enn 2-3 bind på 3 timer, så gidder dem ikke å ta deg inn på legevakta, for dem ser ikke på det som akuttbehov. Men begynner du å blø kraftig, så må du ringe legevakten, for det kan være farlig for deg!

Ring legen din i morgen tidlig, så kan du ihvertfall ta blodprøver og kanskje du får ul der? Jeg fikk ikke, så skal til privat innvendig ul på tirsdag bare for å se at alt er bra. Lykke til, håper det går bra med spiren din! Vet det er vanskelig å ikke tenke på det, men man får bare håpe det beste. Trøsteklem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...