Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Får virkelig håpe at ikke TR kommer,er på dag 16 i syklus nå..... Krysser det meste men ikke beina Håper virkelig at det klaffer denne PP
Chickenmum Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Samme her også - veldig spent. Er på dag 15.Fra å ikke ha tenkt baby i det hele tatt, til så å ta avgjørelsen om å få en til - så lar jeg meg fascinere over hvor fort man omstiller seg til å tenke prøving/tester/syklus. ;-)
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Dette er jo vår første pp med trippel pergo og trippel metformin tuva. Så vi håper,det er spennende virkelig.... første mnd jeg har kjent EL. Men jeg kan jo ha hatt det tidligere for første mnd jeg har testet med EL test Men her VET vi det er EL og med to egg,hvert hos gynlegen og sjekket Spennende å følge hverandre
marsprinsenmin<3 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Sitter også her og håper og krysser fingrer og tær for at ikke TR kommer!! Jeg er på dag 16 nå... *Håperhåper*
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Samme dag vi da Jeg har min dag 16 idag jeg også Klemmer
marsprinsenmin<3 Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Stilig da Hehe.. Vi får krysse fingrene for hverandre da ;D Å håpe på ett lite februar gull;D
Baby*2012 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2009 Nå er jeg kommet til dag 19 i syklusen.... Off,jeg syns dagene går sååå forbaska seint "/ Og jeg føler meg rar,men tør ikke føle meg rar.... er redd de er psyken som spiller meg en puss :S Ikke første gangen i såfall..... Og denne ekle stikkningen og murringen er nå litt på begge sider.... Så jeg vet ikke! Klemmer til alle slitere her inne........
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har også IKM uke 23 og er på dag 19. Forrige syklus var ekstra lang (35 dager), så jeg var forberedt på like lang denne pp-en. Men heldigvis fikk jeg positiv el-test på dag 16 og 17, så nå er det bare å håpe på en liten spire som vil klamre seg fast. Kjenner igjen det du skriver, AngelMama. Det er noen rare dager vi går gjennom fra el til IKM! Vi kjenner etter symptomer og veksler mellom å føle at det ikke gikk denne måneden heller, til å føle seg såå gravid og bare glede seg til å teste. Det er jammen en følelsesmessig berg-og-dalbane vi går gjennom! Lykke til dere andre som også utålmodig ser fram til uke 23!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har IKM 6-7 juni...lørdag el søndag uke 23,så det e ei stund å vente. Hadde EL i helgen,mye el-slim,jeg bruker ikke tester, koser oss mere uten å vite om jeg egentlig har EL:-) Vi er inn i vår 5 pp med 3 barn,har en gutt og en jente fra før, ¨så vi er blant de heldige! Lykke til alle, fint å fått en februar baby:-)
Rafi Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Jeg hadde positiv EL test lørdag og søndag som var dag 23 og 24...lang syklus. Har hatt på ca 36 dager de siste månedene. Så regner meg jeg har ikm lørdag el søndag i uke 23. Spennende. Første gang jeg er inne her på en måned nå. Så nå er det bare å vente...blir vel et siste forsøk i kveld, bare sånn for å være på den sikre siden
Panda'n Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Jeg hiver meg på her. Er på dag 21 i syklusen, har brukt å ha mellom 28 og 31 dagers syklus i det siste, så tror jeg har IKM 3. eller 4. juni. Jeg er også med på den følelsesmessige berg-og-dal-banen... Mye opp og ned. Vi hadde ikke planlagt dette egentlig, har 2 fra før hvor den yngste er 13 mnd. Men når det først har skjedd, håper jeg at jeg er gravid :-) Hadde vært så gøy med mage igjen, og se hvilket nytt, spennende menneske som kommer denne gangen (hvis jeg er gravid da :-) Symptomer: Hadde skikkelig humørsvingninger og stikkinger i livmora og skjeden i helgen. Har hatt noen få stikkinger etter det, og mensmurring. Har noen skikkelig vonde stikk i puppene innimellom. Har annerledes utflod og har svulmet opp der nede. Lykke til alle sammen!!
Elise80 Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Regner med at tante rød reiser sin vei i dag, og da er det bare å komme igang med prøvinga igjen.. 1.pp etter døfødsel 5.april. Jeg vet det kan ta tid å bli gravid igjen, men jeg håper så inderlig at det går fort;) Lykke til jenter;)
iva Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 Da har jeg satt meg opp med IKM fredag 5. juni. Tror jeg og mannen så vidt rakk å kaste oss på EL, skulle gjerne hatt med dagene før også. Derfor føles dette ikke akkurat som 1pp, kanskje heller 1/2pp..? Vi har akkurat bestemt oss for å begynne med prøvinga, og jeg blir nesten sprø av at jeg ikke aner hva vi begir oss ut på. Skjer det med en gang, er det nesten litt for fort - samtidig er jeg redd det kan ta årevis, hvis vi skal prøve i ett år, så til utredning og hormonkurer og prøverør før vi setter i gang med adopsjon om tre år, DA er det på tide å få opp farta! Men man vet aldri. Håper vi er flere her inne som har flaks!
Rafi Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Iva: jeg er også litt sånn som deg. Tenker på hvor lang tid det vil ta, om vi klarer det innen et år osv.....vi er i 5pp. Men har vel ikke funnet EL før de siste to/tre gangene. Så jeg er så spent håper vi alle blir gravide denne perioden krysser fingre og tær.
iva Skrevet 26. mai 2009 #17 Skrevet 26. mai 2009 Godt det ikke er bare meg, Rafi. Med 5pp er dere godt i gang, og nå som dere har funnet EL kan det jo virkelig skje når som helst. Vi sier det sånn at vi blir gravide den gangen her, så er det i hvert fall ikke noe mer å lure på!
solisoli Skrevet 27. mai 2009 #18 Skrevet 27. mai 2009 Ja, ja, da er jeg kvalm og har murringer denne pp også. Irriterende, for var ikke gravid sist for å si det sånn.. Det nye denne pp er en sterkere brennende følelse (enn den jeg alltid pleier å ha før mensen) + at det stikker både nederst i magen og litt i kjeden. Sa til meg selv sist pp at nå skulle jeg ikke skulle tolke symptomer, men jammen ikke lett å la være!!! Flere som sliter med tulle-symptomer?
Puppen og lillemor Skrevet 27. mai 2009 #19 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har IKM 2. feb (eller deromkring).. 1. pp og vet at jeg burde være veldig forsiktig med å tro at det skal klaffe på første forsøk.. Men jeg håper så veldig!! Føler meg litt trøtt og mer sliten enn vanlig, og VELDIG hissig og lett irritert (stakkars samboeren min), har også litt svake stikkende smerter helt nederst i magen - men det er o så lett å innbille seg at slike symptomer betyr at man er gravid.. ventetiden blir bare så lang! Når tar dere graviditetstest? Jeg har hørt at clear blue testen kan fungere allerede 4 dager før IKM.. noen som har prøvd?? Hva gjør dere med trening? Er dere mer forsiktige enn vanlig?
Mrs Nilsen Skrevet 27. mai 2009 #20 Skrevet 27. mai 2009 Da melder jeg meg inn i denne klubben. Jeg har vært uten prevensjon siden November og forventer mens til mandag den 1.juni. Vil egentlig ikke kalle meg prøver enda, for vi har ikke med vilje hatt sex rundt eggløsning. Men sist måned gjorde vi det Nå er vi prøvere da Fra eggløsning til mens sliter jeg fryktelig med mensmurringer, vonde bryster, oppblåst mage og vondt i ryggen.Slik har det vært siden Januar da syklusen min ble stabil. Så om jeg er gravid nå så aner jeg det ikke, for jeg vet ikke hvilke tegn jeg skal se etter.Det er så frustrerende. Jeg har vært kjæreste med min samboer i 9år. Og alt er nå på plass. Fast jobb, hus og alt. Er nå 28 år og kjenner den biologiske klokken tikke.Ønsker det så sterkt og helt grusomt å vente i 2 hele uker på svar!Ønsker dere alle lykke til
iva Skrevet 30. mai 2009 #22 Skrevet 30. mai 2009 Gratulerer solisoli! Så hyggelig Jeg krysser fingrene for at det ikke har klaffa for meg denne gangen. Har vært hos legen og har blitt satt på to ulike hestekurer for ymse greier. Kan umulig være et godt utgangspunkt for en baby, satser på å prøve på nytt neste EL, med frisk kropp. Lykke til til dere andre!
Anur Skrevet 30. mai 2009 #23 Skrevet 30. mai 2009 hmmm hmmm hmmm... Ligger her å får ikke sove, teeeeeenkeeeeer! Har ikm mandag, ikke testet enda, og har ikke tort å tenke at jeg kan være gravid (17 pp skal inn for utredning 18.juni ENDELIG) prøver jo å ikke få for store forhåpninger!! Men greier jo ikke helt å slå tanken i fra meg da, og egentlig er det jo bra man håper, hvis ikke hadde vi kanskje ikke giddet dette styret?? Men vertfall så oppdaget jeg at jeg får en slags smerte/press/ubehag i livmor etter orgasme??? Dette har jeg aldri hatt før! varer bare noen sekunder, men er en helt bestemt følelse av ubehag! Kjente det kanskje første gang for en uke siden å er nå helt sikker på at det er en sammenheng! Noen som har vørt borti dette??? Ellers har jeg ingen av de innbilte symptomene jeg normalt sett har før ikm.. Merkelige greier... Jaja i morgen tester jeg, hååååååååååper selv om jeg ikke tørr å håååååpe! Lykke til alle sammen!!
Rafi Skrevet 30. mai 2009 #24 Skrevet 30. mai 2009 Lykke til med testing Anur krysser fingrene for at det har klaffet for deg denne gangen Jeg hadde EL sist lørdag og søndag. Idag hadde jeg plutselig litt lys brun utflod, noe som sier meg at TR er på vei rart at det starter en uke før selve mensen kommer. Men tror nok heller ikke det er en slik festeblødning som en del snakker om. For da ville det nok vært litt mer rød farge kan jeg tenke meg.....jaja.....hvis det blir mer utflod de neste dagene må jeg bare belage meg på at den helsikes tanta kommer Kjenner jeg er litt skuffa og lei meg nå. Men det går vel over......
Puppen og lillemor Skrevet 31. mai 2009 #25 Skrevet 31. mai 2009 Jeg tok en test i dag.. IKM tirsdag 2. juni.. Vet ikke helt hva jeg skal tro om resultatet? Ingenting i kontrollvinduet og ikkegravid resultat (en horisontalt strek) i resultatvinduet.. kan jeg gå ut ifra at jeg ikke er gravid eller bør jeg teste igjen?? Litt deppa nå merker jeg.. hadde veldig lyst til at denne skulle sitte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå