Gå til innhold

Klippe plenen med motorklipper i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere naboer har gjort dette i dag. jeg synes det er rart. det plager meg ikke, men jeg ville aldri gjort det. En helligdag er en helligdag. Vi har holdt på med litt malearbeid og annet pussel i hagen. Jeg synjes det er greit med "stille" arbeid, men motorklipperen her i gården får vente til i morgen.

Hva synes/gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit fort min del.

Skrevet

Men hva gjør du selv da?

det plager ikke meg heller, men JEG hadde ikke gjort det. Noen andre naboer har grillselskap her og det er ikke sikkert de setter pris på dette på en helligdag?

Skrevet

Vi lar heller plenen gro til den er så lang at vi må ta den med kantklippere eller ljå vi, ha ha ha.

Helt sant faktisk :o)

Vi skal kvitte oss med hele sulamitten og bruker den ikke inntil da, så gidder heller ikke ta vare på den.

Så her er det ikke en aktuell problemstilling.

Skrevet

Dette er en fridag så folk gjør vel det de trenger å gjøre som de ikke har fått gjort.De må gjerne klippe plenen.Ingenting hellig med denne dagen får meg =)

Gjest biss med twins
Skrevet

Flere naboer som har klippet her og, synes det er helt greit..har klippet vi også, men vi har manuell da. Bråker likevel, for jentene syns det er gøy når jeg brøler gressklipperlyder:)

Plager meg ikke på søndager heller..

Skrevet

Vi har klipt plenen i dag, og flere naboer har også gjort det.

Kjenner alle naboene da, så vet det ikke gjør noe. Hadde vi hatt stort nabolag med mange ukjente, eller vi visste at noen naboer holdt denne dagen spesielt hellig hadde vi ikke gjort det.

Skrevet

Gjer meg ingenting og skulle ha klippt egen plen i dag men det var litt for vått så me får sjå til laurdagen.

Eg syns det var litt i overkant når naboen starta å presse høyballar kl 06 ein søndags morgon da...... kunne ha venta litt syns eg...

Ein anna nabo har dyr og må kjøre med traktoren sjav på ein helligdag som i dag, dei må ha mat og da i form av store høyballar som ein ikkje kan ta under armen. Han gjer det ikkje kl 06 så det bryr meg fint lite.

Skrevet

jeg gjør ikke sånne ting på en helligdag, men jeg gjør ikke sånne ting på en vanlig dag heller, så det er ikke så stor utfordring og oveholde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...