prøver og prøver, 40 år Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Jeg måtte gå tre dager uten sprøyter da jeg hadde over tjue eggposer på gang. Fikk ut 12 egg, sju befruktet med toppkvalitet. Både før og etter egguttak var jeg veldig oppblåst i magen og ømme pupper. Nå er det dag 13 etter innsetting av to egg og testing i morgen på sykhuset. På dag 8 etter innsetting mistet jeg disse symptomene. Etter dette har jeg bare vært veldig trøtt og til tider mer emosjonell en vanlig. Ingen blødning så langt. Er det slik at en graviditet ville ha fått "overstimuleringen" til å blusse opp? Eller er det noen som har opplevd å være gravid til tross for at symptomer forsvant... Har vært gravid tidligere på naurmetoden, men da kom disse graviditets symptomene jeg nå kjente første uken etter egginnsetting mange uker ut i graviditeten.
MammaHåpet Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 ja, jeg ble overstimulert, ble drit dårlig, hadde 29 eggposer!! fikk ut 27, 16 befruktet, 7 med toppkvalitet. jeg måtte få langtidsdyrking, pga at jeg var så dårlig. kunne ikke gå på 3 dager. dag fem var jeg bedre, da satte de inn et. etter det ble jeg gradvis bedre og bedre. men så viste det seg at jeg var ikke gravid. nå er det stengt i dag, så jeg får ikke ringt og spurt om det kan ha värt pga overstimuleringen, for alt virket så toppen ellers. men ei anna jente her på tråden ble gravid ,etter overstimulering, og hun var fortsatt veldig dårlig etter hun ble gravid, og måtte inn igjen på sykehuset. jaja, du får jo vite det i morn på sykehuset. jeg gleder meg til å ringe i morn å få svar på alt....sukk
prøver og prøver, 40 år Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Ja, får vite det i morgen - endelig!
prøver og prøver, 40 år Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 Det ble positivt resultat for meg!!! Da gjenstår det bare å se om det holder seg på plass og er friskt! Håper det kan være en oppmuntrende for de på samme alder som meg at det gikk på første forsøk.
lightblue Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Gratulerer, så fantastisk! Ja det var godt å høre! Selv er jeg 39, og prøver og prøver jeg også
prøver og prøver, 40 år Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2009 Tusen takk, jeg var så pessemistisk etter å ha lest på nettet at jeg forventet ikke at de skulle få ut ett eneste egg av meg engang. Men jeg fikk tolv egg og sju befruktet med den beste kvaliteten. Til og med det beste labratoriedamen hadde sett noen gang. Vet det høres tullete ut, men hun sa det faktisk. Så stå på det går an, nå får vi bare håpe at den holder seg på plass :-) HURRA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå