Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Vi venter nr to i januar, og da er storesøster 21 måneder, og jeg antar at vi trenger en søskenvogn. Eller holder det med et brett hun kan stå på? Noen med erfaring?
Gjest -<<- Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det kommer jo mye an på hvordan dere bruker vogna/hvor mye dere går, men jeg tenker at søskenvogn kan være praktisk i en del tilfeller. Du får glatt tak i en Troller eller Carena tvillingvogn for noen hundrelapper brukt, og kan putte softbag i den når storesøster skal være med på tur.
winneboo Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Vesla her er 3,5 år og bruker fortsatt vogn til henne. Ikke så mye som før da, men det er kjekt å ha vogn tilgjengelig hvis vi skal gå langt eller jeg må handle og hun er trøtt og sliten etter barnehagen. Så jeg ville kjøpt en søskenvogn ja.
trillemamma Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Jeg hadde i første omgang prøvd med et brett, med mindre du kjøper tvillingvogn til en rimelig penge.
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Eldstemann er 3 og fredeles er søskenvogna regelmessig ibruk. Spiller liten rolle at han er flink til å gå når han er utslitt etter barnehagen og jeg henter uten bil.
Dotten Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Vi har ei jente på 3,5 år, men har ikke brukt vogn siden hun i hvert fall var 3 år. Men med en 21 mnd gammel unge så ville jeg nok hatt vogn ja, så slipper du å måtte skyve en med en hånd og bære med den andre Brett til en unge under 2 år en sikkert praktisk innimellom, men h*n er fortsatt liten, men som de andre skriver, er h*n sliten etter barnehage e.l. ville jeg heller hatt vogna ja. Anbefaler vogn helt klart Lykke til med ny baby
lali Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 har du vurdert å bære den eldste på rygg i formsydd eller mei tai?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå