Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+1 idag. Hadde en helt jæ**** natt for og si det slik!!

Ikke godt å ligge på noen av sidene og ivertfall ikke ryggen! og hadde kjempevondt i hele magen..

4.natten jeg vokner av at jeg må noe sinnsykt på do! men ingenting skjer når jeg først er der..

en smule slitsomt, gitt!:)

Flere som er plaget med div. om natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat som deg, er 35 uker. bytter på å ligge på hver side men syns jeg blir helt nummen og tungt å snu seg rundt også :/

Skrevet

Huff.... samme her! er i uke 35.

Innimellom sovner jeg stående på alle fire, men det gjør vondt i ryggen til slutt.... alt gjør vondt noe sted jo :(

Skrevet

Hatt det slik i flere uker nå.. Så blir ikke så hardt å starte med nattevåk..;)

Er våken hver gang jeg snur meg, i tillegg til at jeg må opp på do x 2 minst!

Skrevet

har oxo hatt mange fæle netter i ukesvis,men krysser fingrene nå siden siste 3 netter vært supre...

Skrevet

Kjenner til det......

Våkner hver gang jeg skal snu meg, stikker i bekkenet og er grusomt. Lyst å hyyyyyle... Men sovner som regel når jeg har fått vendt meg rundt, men slitsomt når det skjer 4-6 ganger hver natt.

Holder som regel med å tisse en gang her da....

Ryggen får jeg så veldig halsbrann og sure oppstøt av å ligge på- så delvis på siden eller helt over på siden som funker her...

Skrevet

Har kjøpt meg en nattkjole i microfiber, veldig glatt og deilig å ligge med. Da ble det sååå mye lettere å snu seg ;-)

Har også tatt en dyne, snurra den sammen til en pølse og knøyt hyssing rundt den, bruker den mellom bena og litt under magen om jeg ligger på siden. Så nå går nettene mye lettere :-)

Skrevet

Huff kjenner meg igjen der... men jeg klør til jeg ser "mannen men ljåen" snart... Det å snu seg er helt forfedelig tungt og jeg er bare i uke 29 enda.... så har litt lenger tid igjen også..

Og går vel på do i alle fall 6 ganger hver natt. Alt kommer an på hvor mye jeg får sove og hvor lenge jeg er våken...

Så det eneste jeg gleder meg til nå er at når lillegutt kommer ut så slutter det heldigvis. Men jeg klør.....

Skrevet

Jeg sover fryktelig dårlig. Bruker lang tid før jeg finner en stilling som er konfortabel å ligge i. Når jeg endelig sovner, så kan jeg våkne av at jeg snorker sånn. Blir nemlig veldig fort tett i nesen når jeg ligger og da snorker jeg nå så j....

I tillegg må jeg opp på do 2-3 ganger, våkner av at jeg må snu meg, og våkner av at lille prinsesse drømmer om natten. Ergo: det blir ikke mange timene sammenhengende med god søvn. Derfor er jeg utslitt når jeg står opp og må ofte sove/hvile på dagen. Er heldigvis 100% sm, så jeg kan gjøre det når lille prinsesse er i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...