Lalinja Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Jeg skal kjøpe stelleveske. Er det noen som har en de vil anbefale? Regner med det kan være en fordel at vesken er vanntett, siden jeg bor i Bergen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Er fornøyd med Skip Hop Dash i Sandnes, regner mye her og... Er vanntett, men henger den på styret kan det komme litt regn nedi på sidene... Men aldri opplevd som noe problem her- vært ute i regn men ikke gått laaaange turer da...
linga Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har Allerhand Messenger vesken. Den som har litt ruglete stoff.. Du kjenner på det at vann preller av liksom. Forferdelig teit beskrivelse. Den jeg har er ensfarget, har sett den i brun og sort. Jeg fikk en liten prins i oktober og den har vært på vognen hver dag siden det, ute i Bergen. Masse rom, har vært veldig fornøyd. De har den på Barnas Hus og Simobutikker iallefall. Koster ca 800 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå