Gå til innhold

Bergensvennlig stelleveske??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe stelleveske. Er det noen som har en de vil anbefale? Regner med det kan være en fordel at vesken er vanntett, siden jeg bor i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fornøyd med Skip Hop Dash i Sandnes, regner mye her og... Er vanntett, men henger den på styret kan det komme litt regn nedi på sidene... Men aldri opplevd som noe problem her- vært ute i regn men ikke gått laaaange turer da...

Skrevet

Jeg har Allerhand Messenger vesken. Den som har litt ruglete stoff.. Du kjenner på det at vann preller av liksom. Forferdelig teit beskrivelse. Den jeg har er ensfarget, har sett den i brun og sort. Jeg fikk en liten prins i oktober og den har vært på vognen hver dag siden det, ute i Bergen. Masse rom, har vært veldig fornøyd. De har den på Barnas Hus og Simobutikker iallefall. Koster ca 800 tror jeg.

Skrevet

Hvor kjøpte du Skip Hop Dash?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...