KA.BE Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Lurer litt, er gravid med nr 3, og innbilte meg at jeg skulle få stor kul veldig fort. Jeg klarer knapt å kjenne noen ting på magen når jeg trykker ned. Har nok en overvekt på ca 10 kg som vanskeliggjør det å kjenne noen ting, men synes det er litt rart. Kjenner dere livmoren godt nå, andre i uke 15 og rundtomkring der? Har hatt en ma tidligere og kjenner jeg er litt bekymret over manglende kul....
awenka84 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 alt er nok helt i orden. Mager er forskjellige, og vokser ulikt.
GoodFeeling Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 hei jeg er å gravid med nr 3 nå. med begge di andre fikk jeg mye mage med en gang, mens denne har jeg nesten ingenting, å nå er jeg 15 uker og 3 dager. jeg klarer heller ikke å kjenne livmoren jeg. Jeg kan forstå at du er bekymret , men jeg tror ikke du trenger være det. det kan vist være veldig forskjellig fra gang til gang.
Maya&Leah*har født* Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er gravid med nr.2 å jeg hadde mage som var vanskelig å skjule allerede i uke 9-10.. Er nå i uke 13 å jeg har ganske mage ) Så syntes at jeg er gravid. Skal det også sies at jeg er veldig lita bare 1.47 høy, å veide bare 45 kilo da jeg ble gravid.. Kan jo ha noe sammenheng det også Gøy er det hvertfall med mage!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå