Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 faren til min sønn sluttet å møte til sammvær når gutten var 5. Nå er han 8. I høst ønsket gutten å ringe besteforeldrene å spørre om å komme dit. Det fikk han og der møtte han også igjen faren. Far tok oppigjen litt sporadisk sammvær frem til jul. Far lovet å ta kontakt for å avtale når han skulle ha gutten nestegang. Siden dette har vi ikke hørt noe. Jeg har prøvd å kontakte far men han kan aldri når vi spørr og sier at han skal finne en dag i neste uke og ta kontakt. Nå ønsker gutten å ringe å spørre om å treffes. Skal jeg la han gjøre det, eller si at vi venter på melding fra pappa?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Du kan ikke nekte sønnen din å ringe faren sin ) Jeg ville bare latt ham gjøre det. Jeg skjønner du er skeptisk når faren hans opptrer på den måten som han gjør. Selv hadde jeg mildt sagt vært forbanna. Men jeg hadde tenkt at det i hvertfall ikke skulle stå på meg. Lar du ham ringe, har du i allefall gjort ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå