Gå til innhold

Skal jeg finne meg i dette? Ang. samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kloke hoder, jeg trenger råd og innspill fra dere!!! Blitt så såra..:(

Saken er ikke så komplisert men det har skjedd så mye i løpet av kort tid, så innlegget her blir nok litt rotete fordi jeg har såååå mye på hjertet. Men skal prøve og summere det opp så enkelt som mulig. Det dreier seg om forholdet mitt til samboeren min.

Vi ble kjærester i oktober 07 (etter mye flørting..og frem og tilbake) og flytta sammen kort tid etter.. ca mars 08. Jeg har en datter på 5 år fra ett tidligere forhold så hu ble med på "lasset".

Jeg var litt skeptisk til denne mannen i utgangspunktet for jeg hadde hørt at han var en STOOOOOR flørt og jeg ble regelrett advart av andre mot og innvolvere meg i han siden jeg garantert kom til og bli såret!! (Hmm.. har du sett). Men jeg var så oppover ørene forelsket og så jo baaaaaare det positive i han og hjerte mitt stod jo mer eller mindre rett ut av kroppen min og dunket. Var vel helt blindet av kjærlighet! Eller lyst, lidenskap og begjær som jeg heller vil kalle det i ettertid.

Men så begynte jeg og sette spørsmålstegn ved endel ting...

I starten, dvs. den de 2 første månedene hadde vi sex.. men nå har vi faktisk ikke hatt sex siden i februar i fjor!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det bare jeg som synes det er helt fjernt eller andre som også synes det er rimelig merkelig? Jeg har "prøvd" meg mange ganger på han, men han har alltid en unskyldning for og "slippe". Enten har han vondt her eller der, eller så merker jeg på han at han ikke vil. Snur seg unna, klager over det ene eller det andre eller rett og slett tar tak i hånda mi når jeg prøver og ta på han og stoppe meg.

Dette gjør meg veldig frustrert siden jeg har veeeeldig dårlig selvtillit fra før og det vet han så fryktelig godt. Og det at han ikke vil ha sex med meg gjør jo ikke saken noe bedre akkurat. Jeg føler jo at han ikke tenner på meg da.. ikke har lyst på meg i det heletatt. For å si det sånn.. jeg kan ligge og leke meg med "leketøyet" mitt uten at han enser meg engang. Bare snur ryggen til meg og sovner...:( Og gud forby hvis jeg spørr han forsiktig om han vil "hjelpe" meg med og "leke" med meg selv.. da er det uff.. og i morgen... seinere... jaja...

Men nå kommer litt tilleggs informasjon..

Når vi ble sammen var det egentlig ei annen jente han var forelsket i og hadde lyst på! Dette har jeg funnet ut i ettertid.. dette knuste selvsagt hjertet mitt.. her for noen måneder siden kom han hjem med den stooore rosebuketten til meg. Dette satte jeg utrolig stor pris på og smeltet helr for.. (for det er veldig ulikt han og være så romantisk). Men så finner jeg ut at den samme kvelden så sitter han på facebook og skriver meldinger med denne jenta han var såååååå forelska i når vi ble sammen og forteller henne hvor mye han savner henne, hvor pen hun er og hvor fryktelig forelska han var i henne på den tida. Ble så sint og lei meg jeg at jeg fløy helt i flint..

Men ikke nok med dette.. jeg vet han chatter med andre jenter på mobilen og på pc`n.. sett det med mine egne øyne.. han sender nakenbilder av seg selv til andre jenter og får nakenbilder av dem. Taster "gris" med disse jentene gjør han å.. Forteller dem hvodan "den" reagerer når han ser på bildene de sender han å.. Jeg har skjønt nå i ettertid at han har drevet på slikt helt siden vi ble sammen.. jeg klarte og knekke passordet hans på nettby og facebook ( ja, jeg vet det var utrolig dårlig gjort av meg.. men ble desperat) Har konfrontert han med alt jeg har lest og sett, men det virker ikke som han bryr seg om hvor mye det sårer meg. Han er bare flyforbanna for at jeg har vært på sidene hans på nettet og lest det. Mobilen går han med i bukselomma HELE tida.. om natta slår han den av. Litt mistenksomt eller hva?????

Det som virkelig plager meg er at det ikke virker som om han vil slutte med denne skrivinga eller.. at han ikke skjønner hva dette gjør med meg. Virker som han er villig til og ofre forholdet vårt for denne flørtinga med andre damer.

Føre jul her gav jeg meg ut for og være ei fjortissberte på en chat for og sjekke hva han driver med og skriver egentlig.. Dette gjorde jeg samtidig som jeg selv skrev meldinger til han og sa at jeg ikke var i form og var dårlig.. For og sjekke om hvem han brydde seg mest om. Til meg skrev han " Hvis du ikke føler deg i form, så gå og legg deg da. Sikkert godt og sove litt da". Og så sa han at han sovnet selv snart også... (han var på jobb, kjører lastebil) Jaja, tenkte jeg og sa natta til han. Men jeg fortsatte og chatte med han (fjortissjenta) og han holdt det gående i over 2 timer med hu. Trøtt meg i ræva tenker jeg... orka vel bare ikke og prate med sin egen kjæresten.

Er det meg det er noe galt med?? Er det riktig og finne seg i dette? Jeg er vel stokk dum som finner meg i det,,. men har så utrolig dårlig selvtillitt og vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.

Vi koser aldri.. sitter i hver våres stol og ser på tv hver kveld.. aldri noe romantikk.. kline gjør vi aldri.. jaja.

Dette er den korte versjonen..utrolig nok.. Synspunkter jenter????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror helt ærlig at det forholdet er dødt.. tror dere begge har det best uten hverandre.. Hvertfall du!!! Han høres ikke ut som en bra fyr.. .s Og hadde det vært meg, hadde jeg dumpet han på flekken

Skrevet

Ehhh......ta deg to min og tenk over dette.

1. Er det slik du har tanker om ditt samliv og videre framover.

2. Aksepterer du dette?

Ønsker du å ha det kipt i framtiden så burde du nok fortsette, men saken taler egentlig for seg selv mener nå jeg.

Skrevet

Ja, jeg kommer til og ta med meg vesla og flytte nå.. har kjente mye på dette de siste dagene nå og funnet ut at jeg kan ikke ha det sånn!! Blir jo helt ødelagt av dette... kan ikke være sammen med en jeg ikke stoler på. Fyren er faktisk 38 år.. så veldig umoden tror jeg! Vet jeg!!! Nei uff.. unner ingen og finne seg en slik fyr.. som ikke er fornlyd med det han har.

Skrevet

Inntildu skrev at han kjørte lastebil så kunne dette vært min eks. Historien er knall lik, bortsett fra at "min" hadde noen flere sider i tilegg.

Men uansett samme hvor mye jeg arbeidet med det forandret han seg aldri. Og sannheten var at han ville ha pose og sekk. Meg ville han ha hjemme til å stelle for seg og vise fram, mens ute hadde han alle småjente og jentene ellers som han hadde sex med og koste seg med.

Og jeg kan satse mye på at "din" er av samme sorten. Sorry.

Ikke finn deg i det, ikke tro på løfter om forbedring. Dropp hele fyren og finn deg en bedre. Om så ikke for deg selv så for jenta de sin del.

Jeg var deppa etter min historie og trodde jeg kom til å være alene for alltid, men noen mdnd senere, når jeg minst ventet det, møtte jeg han jeg nå er gift med.

Skrevet

Du fortjener mye mer enn det der! Pakk kofferten og gå din vei, uten å se deg tilbake, og med god samvittighet. Ta vare på deg selv og dattera di, og du skal se at det dukker nok opp andre etterhvert.

Lykke til! :)

Skrevet

Så bra!! Du fortjener bedre en han.. :)

Skrevet

Ja, hjemme så er jeg bra nok jeg også... på kjøkkenet da vel og merke! Han setter nok mere pris på meg som en hushjelp enn en kjæreste. Huff.. trodde aldri jeg skulle få det sånn.. har andre ambisjoner her i livet enn og være en hushjelp.. som snart ikke orker og fungere på det området el. Nei, føler ikke at han kommer til og forandre seg eller.. Nei, nå skal jeg sette foten ned og ta kontroll over livet mitt igjen. Skape ett hjem for meg og vesla mi:)

Skrevet

Dette er da ikke noe forhold!

Dere bor i samme hus og deler på utgiftene, men dere er ikke kjærester.. Ikke sex på et år, ikke kosing, kyssing eller noenting. Du kunne like gjerne bodd med broren din, da hadde du kanskje fått en klem av og til.

Ser ingen grunn til at du skal bli i dette forholdet, det må da være bedre å være alene enn å være ensom og trist i et forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...