It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Bare litt nysgjerrig på bryllupet ditt. Hvor på Disneyworld var det dere hadde sermonien egentlig?
*Rutletutt* Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei, vi giftet oss i Wedding Pavillion - like i nærheten av Grand Floridian (hotell) og Magic Kingdom - var helt nyyyydelig der:o)
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Selvfølgelig har de et eget område til dette, så langt tenkte jeg, he he he. Må være det perfkte stedet å gjøre det på når en først skal reise bort for anledningen.
*Rutletutt* Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Å jada - er en egen industri i Disney, det med bryllup:o) Er flere steder å gifte seg i Disney - til og med inni både Epcot (i de ulike paviljongene som er ulike land) og i Magic Kingdom foran slottet - men det hadde blitt litt vel voldsomt etter vår smak, he he - kan også betale for å få Mikke og Minni og diverse andre figurer til å dukke opp i bryllupet...men det ville ikke vi ha, he he - var ikke noe Disney å spore i vårt bryllup, ville bare ha det der pga Wedding Pavillion og det at de hadde egne bryllupsplanleggere som ordnet alt for oss - ville gifte oss i USA, og da var det absolutt best å gjøre det sånn:o)
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Høres supert ut ) Men jeg er så oppmerksomhetssyk at jeg hadde nok gjort det foran slottet i Magic Kingdom ,he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå