Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Som overskriften sier, hva er din ekleste uvane? Er vel ikke bare mennene der ute som fjerter og piller nese..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hahaha, her var det ingen som turte å svare gitt! Jeg har mange "ekle" uvaner! For å ta noen: Jeg piller meg i nesa. Men jeg spiser de helst ikke. Kanskje i krisesituasjoner når jeg ikke har noe sted å gjøre av de. Jeg promper i nærheten av kjæresten og familien. Vi er ikke så pene på sånt. Jeg snuser. Men legger ikke posene andre steder enn i søpla. Jeg lyver litt for mye, men aldri om store ting som kan såre andre. Men småting for å slippe mas f.eks fra mamma og pappa. Jeg utsetter ALLTID ting. Regninger, eksamenslesing, rydding, dusjing, klesvask, u name it. Jeg er råtreig på morran. Til samboers store fortvilelse. Hmm..noe mer da tro? Kommer ikke på noe nei. Alle har sine hemmelige småting tror jeg, men det er godt det finnes en anonymknapp på dette!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 haha, merket det.. kan jo svare selv og.. Jeg plukker også nese.. Pleier og ta busene inni lommer på gensere eller bukserr, om jeg ikke har andre plasser og ta dem.. Så samboer vet at han aldri skal ha ting i lommene mine.. Ellers er jeg ett surrehue med mobilen min.. Kan legge den overalt.. En gang fant samboer den i kjøleskapet.. Og jeg bruker alltid 2prikker etter setninger.. Sikkert irriterende for dem som leser dette.. Hehe.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Haha, ja jeg synes faktisk det er utrolig irriterende når folk bruker unødvendig mange tegn bak det de skriver. Med for mange punktum høres det sløvt ut, og med for mange utropstegn og spmtegn høres det ut som folk roper. Artig innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen andre som svarer da????????? Sikkert ingen som tør.............. Blæh.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 åjaaada, piller meg i nesa, og innimellom hvis jeg ikke har papir i nærheten tørker jeg det på sokken eller på andre områder. Jeg bruker også å bite negler og bruke dem som tannpirkere. Så jeg er mye verre enn mannen min på uvaner
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Jeg fiser veldig mye hjemme. Om jeg må. Spørs hva jeg har spist. Foruten det, gjøre hverken mannen min eller jeg noe særlig ekkelt, jeg blir faktisk kvalm av å lese en del av det dere skriver...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg piller meg i nesa, og spiser busene *flau* Gammel vane... Ellers så er min ekkleste uvane å lyge. Jeg lyger og overdriver flere ganger daglig. Ikke om store alvorlige saker, men jeg legger glatt på noen detaljer for å gjøre det jeg sier mer intresant
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Vi damer eg kansje ikke så mye bedre en mennene våres allti:P Eg piller meg i nesen, og da tørker eg det ofte nere på buksen, og en sjelden gang inni bukselummen :S Ikke noe stolt av det.. Og eg fiser mye mer enn samboer, for ikke mange dager siden så feis eg rett før vi skulle til å ha sex. Eg prøver å le d bort, for egetligt er det litt flaut, selv om eg ikke gjør så mye for å holle fisen inne, off off:S eg har rett å slett "luft i magen problem" :S Ellers så er eg ganske hygiensisk og skjikkelig av meg
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Her går det også i busepilling, hater å ha snørr. Tørker dem noen ganger av nederst på buksa, men samler dem som regel opp og kaster i søpla eller do. Kan også finne på å dikte opp en artig liten hendelse en gang iblant, eller overdrive på noe. Er veldig sløv på ting jeg må og burde gjøre, og er til sambos fortvilelse helt håpløs når det gjelder papirer. Jeg er en hårkoser, dvs at jeg "drar" og "fingrer" med håret mitt til stadighet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 OG jeg er en storpromper, men herregud da, gassen må jo ut! Anonym 19.23
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #13 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er avhengig av å pille meg i nesa. Ellers får jeg ikke puste.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #14 Skrevet 21. mai 2009 Samme her, får sånn "tett" følelse.. :s men er visst ikke farlig, og det kommer visst for man plukker.. Måtte spørre lommelegen om det engang.. haha.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #15 Skrevet 21. mai 2009 Dere har ikke skjønt at det går ann å pusse nesa da, så slipper dere å ha ekle store buser i nesa som plager dere? Blås dem ut i et papir i stedenfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå