Gå til innhold

Hvilken frokostblanding spiser dere/liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte spiser dere den og hvor mye (hvor stor porsjon)? har dere melk, youghurt, Biola el på?

Mine favoritter er All Bran og Rug Fras med Cultura naturell. Spiser det stort sett hver dag (som regel til frokost). Står jo på pk at en porsjon er mellom 30-35g...men det må davære utrolig lite? Noen som faktisk spiser så små porsjoner? Jeg kjøpte kjøkkenvekt i går og tenke jeg skulle se hvor mye jeg faktisk spiste....og det viste seg å være 80g! Det er en full bolle da, så jeg spiser sikkert mer enn normalen der, men likevel....mer enn dobbelt så mye?! Huff....ble plutseligveeeeldig mye mer kcal enn jeg trodde, det da:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker Sol Frokost med ekstra rosiner og banan oppi.

Men hvor mye......en slik liten men dyp Ikea bolle, halvfull + melk :o)

Skrevet

Liker best havergrynsgrøt med sukker og kanel,kokt halvt om halvt på melk og vann:)

Liker også all brand med banan og melk.

Spiser nok også mye;)

Skrevet

Blir du mett av det da? Er nok jeg som er en veldig frokost-person da...er det måltidet jeg liker best. Det dumme var nå at jeg så hvor mye kcal jeg får i meg når jeg spiser frokostblanding....så da kommer jegvel til å bytte det ut med knekkebrød eller noe...

Skrevet

Bra det ikke bare er meg;o)

Skrevet

4-korn med litt knust Kellog K oppi. Et halvt grønt eple kuttet opp og en neve rosiner. Skummet melk. Men hvor mye det er, vet jeg ikke. Holder meg iallfall mett lenge : )

Skrevet

Her går det i AXA sin Go`dag med frukt. Forholdsvis lite sukker, god med både søt melk og sur melk, og av og til skeier jeg ut og har i litt syltetøy;) Og den er ikke så dyr. Hender jeg blander i litt 4korn eller andre kornblandinger for å få den enda litt sunnere:)

Skrevet

All Bran, Special K og Special K Red Berries. Bruker å ha skummet melk på, av og til yoghurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...