Gjest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Oppdaget de første forrige fredag, blomstret frem til søndag. Sluttet helt å klø tirsdag og skorpene begynte og komme tirsdag. Nå er det skorper på alle og de er helt tørka inn. Kan hun i barnehagen i morgen? Formen har vært veldig god hele veien. Ingen nedsatt engerginivå, heller motsatt!
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Googla og fant dette; Når kan barnet komme tilbake til barnehagen? Det må gå minst 5 dager fra første vannkopp til barnet kan gå i barnehagen igjen. Etter disse 5 dagene er det allmenntilstanden som avgjør. Noen barn får lite utslett og plager, mens andre får mye og har feber og sykdomsfølelse i tillegg. Man skal vente til utslettet har begynt å tørke inn, og det ikke kommer nye vannkopper før barnet sendes tilbake i barnehagen igjen, og minst i 5 dager hentet fra; http://www.barnehageforum.no/data/files/pdf/vannkopper_foreldreskriv.pdf for de som måtte lure som meg da blir det barnehage igjen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå