Gå til innhold

Litt dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom et hus på finn i går som vi likte ganske godt. Det er ikke satt opp visning, bare at man kan kontakte megler eller selger. Så ringte vi nå og lurte på om vi kunne få komme å ta en titt. Så ble det avtalt i dag kl 17.

Hun sa at det var litt rot og sånt, så det ikke så ut som på bildene. Så nå rydder de sikkert som gale, stakker. Så nå har jeg litt dårlig samvittighet. Men jeg gleder meg veldig til å se huset!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de vil selge er det vel naturlig å gjøre huset visningsklart? Den inkluderer rydding..

Skrevet

Men å komme å se på så kort varsel...? Vi kunne jo gitt dem 1 dag eller 2, men jeg blir så ivrig når jeg ser noe jeg liker :)

Skrevet

De hadde ikke gått med på idag hvis det ikke passet for dem..

Og hvis de må rydde som gale - så var det sikkert på tide uansett :)

Skrevet

Huset var fint! Er en del ting som må gjøres der, men alt i alt var det et fint hus. Ligger et stykke utenfor byen, men tar ikke lengre enn 7 min å kjøre dit. (Ikke så stor by :-))

Greia er at vi skal ha første visning på vårt eget hus om 1,5 uke, så det er vel allerede solgt da. :( Mange som hadde kjørt forbi i dag. Krysser fingrene for at vi får solgt huset vårt raskt og at dette huset fortsatt står der da.

Skrevet

Dere kan vel legge inn bud med betingelse om at dere får solgt deres til en viss sum?

Skrevet

Tenker at det ikke er så mye verdt egentlig. For da vil de jo heller ta noen andre om de kommer med bud uten betingelser. Så det blir vel nesten på samme måte som å se om det står der når vi har solgt eller?

Skrevet

Jeg ville spurt megler.

Skrevet

Hvordan fungerer det egentlig? Hvis de aksepterer vårt bud med betingelse også kommer det noen som legger inn bud uten betingelse etterpå. Er de da bundet opp til vårt bud da? Settes det i så fall en frist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...