Gå til innhold

fødeplass på ABC Ullevål?


tantina

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestemt meg for ABC Ullevål og fikk fødeplass der. Termin 11.oktober. Noen flere som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har også fått fødeplass på ABC. Har termin 14. oktober. Har fått første time til sv.sk.kontroll/samtale der 12. juni. Har du vært på det? Er bare litt skeptisk til om det skal skje noe som gjør at jeg ikke får føde der allikevel, har f.eks. en følelse av at blodtrykket er stigende (og blir litt vel høyt), men krysser fingrene for det virker veldig ok å føde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått første time 11.juni. Er spent å bli kjent med jordmor/mødre og stedet!

Jeg liker å tro at alt skal gå bra med oss... :-) Håper at du har det bra og får føde på ABC! Er det ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått første time 11.juni. Er spent å bli kjent med jordmor/mødre og stedet!

Jeg liker å tro at alt skal gå bra med oss... :-) Håper at du har det bra og får føde på ABC! Er det ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den første (jente) så vet ikke hva jeg går til ;o) men det er jo veldig spennende!!

Er det din første også? Formen er veldig bra så langt så satser på at det blir ABC fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...