Gå til innhold

vognvalg...quinny freestyle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på ingen måte noen vognekspert, men jeg jobber i barnehage og der er det en kjent sak at de ungene som sover i Quinny Freestyle XL må plasseres opp mot en vegg så ikke vogna skal tippe... Tror det gjelder bare når sittestillingen er vendt bort fra den som triller og ungene begynner å få litt lengde, men det er i hvert fall en skummel greie om du har tenkt å bruke vogna i noen år.

Skrevet

Ops....dette er den vognen vi har kjøpt, men fikk den til kun 500,- så da kan vi kjøpe en ny en når ungen er større. Men den ser grei ut ellers synes jeg. Lett å ta med i butikker da man bare har et hjul forran og den kan låses fast eller være løs. At du kan ha hjulet løst er bra om du bor et sted hvor det er mye snø og slaps. Det sa den tidligere eieren til meg (en bekjent).

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med denne vognen. Hadde den til minstemann og skal bruke den når lille tuppa kommer. Har ikke hatt problemer med at den bikket. Kjempe god på vinterføret også

Skrevet

Har du sett på TFK? Min søster hadde både en TFK og en Quinny Freestyle vogn og hun var mye mer fornøyd med TFK vogna. Den er mye bedre å kjøre og er mer solid. Hun kjøpte Quinny vogna fordi sønnen hennes ikke likte å sitte uten å se henne når de var ute og trillet, men nå har jo TFK også kommet med ny utgave som gjør at en kan ha barnet mot seg når de blir så store at de vil opp og sitte.

Skrevet

¨jeg har hørt flere som er svært fornøyd med denne vognen! Det at den kan tippe tror jeg nok ikke hadde vært noe avgjørende valg for IKKE å velge denne da man for d første ikke bør forlate barna i vognen og om de skal sove i den i bhg så kan man snu sportsdelen mot en slik at den ikke får d problemer med "feil'" tyngdepunkt!

Vognen har mange gode kvaliteter som vendbar sittedel, veldig god å trille selv om den ikke er sååå lett vogn! Håndbrems og svingbart forhjul. Vognbagen er noe liten men d gjør i grunn ikke noe for om du må over i sportsdelen så fungerer den godt med en vognpose i! Den er litt brei mellom hjulene bak og man må gjøre seg litt vant med den ettersom hjulet foran kommer igjennom overalt mens de to bak ikke gjør det!

Skrevet

Må bare si meg enig med HjerteLykke. Har samme vognen selv og er kjempe fornøyd.

Skrevet

Vi har også denne og er kjempefornøyd. Den har aldri vært i nærheten av å velte. Eneste minuset er at den har veldig liten oppbevaringsplass under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...