@--->---- Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2009 kun meg?? arg... må få lest en mail jeg har fått, men ikke kul om jeg kommer meg inn :s
Mor&barn Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 du kommer ikke inn på mailen heller? direkte via hotmail.com liksom?
@--->---- Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 Nei... får opp feilmelding hvor det står "det er ikke mulig å logge deg inn på windows live messenger fordi det har oppstått et problem med windows live-IDen din". mannen min kommer inn på sin hotmail uten problemer.
@--->---- Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 prøver jeg direkte på hotmail.com står det følgende: Windows Live Network er ikke tilgjengelig fra dette området på grunn av en av følgende årsaker: Det kan hende det har oppstått problemer på området. Det kan hende at området ikke er en del av Windows Live Network. Du kan: Du kan logge på eller registrere deg på andre områder i Windows Live Network, eller du kan prøve dette området på nytt senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå