Milla med spettn :) Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 hvordan gjorde dere dette? hvor mye spiste de på dagtid og hvor gammel var babyen?
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Småen er 7 1/2mnd, og for 1-2 veke sidan (muleg det er lenger sidan, tida går så fort) sov han gjennom natta uten mat for første gong. Han fikk pupp då han la seg (kl19) og litt då eg la meg (ca 23) og så skulle han ha neste måltid kl.7. Hadde nok ikkje trengt å gi han kl23, i grunn, for to dagar seinare ga eg han berre smokk då eg la meg, og det var ingen protest på det (han vart nok litt vekt då eg la meg). Om han vaknar på natta og vil ha mat, så gir eg han det (for då har han behov for det). Han fikk (og får) pupp, graut to gongar for dag og brødmat som minimåltid (og litt middag av og til). Er vel kanskje ikkje til så mykje hjelp, sidan småen i grunn avvente seg sjølv, men her var det nok mengde mat og godt sovehjerte som gjor susen (merkar veldig godt om han ikkje har fått graut på kvelden, men kun pupp, då skal han ha mat kl.23 og kanskje ein gong på natta). Du får no ha lykke te:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå