Gå til innhold

Positiv, så negativ


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en håpfull som testa svaaaakt positivt i går tidlilg, når jeg venta mensen. Mensen har enda ikke kommet, men i dag tidlig testa jeg negativt, hadde jo egentlig forventa tydligere positivt, men den gang ei. Lurer på om det betyr om jeg har mista, eller om det er slkt som kan skje..? *Håper*Håper*Håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. når man tester så tidlig så er det ikke alltid sikkert testen viser riktig. men som regel når den viser svakt positivt så pleier det å stemme. For at testen skal være mest sikker bør du også ta den om morningen.. prøv og vent ett par dager til og se om den kanskje blir positiv igjen.. =) når jeg tok min første test var den svakt positiv, men det betyr jo også bare at du er veldig tidlig på vei i svangerskapet.. jeg ventet ett par dager til ved å ta en ny test. og menstrasjonen hadde enda ikke kommet, så var positiv til at det var riktig den første testen.. men når jeg tok min endre test viste den negativ. dro til legen ett par dager etter der igjen og der fikk jeg bevis på at jeg var gravid.. så ikke mist håpet enda.. =) prøv også å tenk om du kan ha hatt samleie når du hadde befruktning. hadde du det så kan det jo hende du er gravid.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for responsen, akkurat det jeg trengte å høre for å holde motet oppe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...