Gå til innhold

Slimproppen

*Fødeklar med en pike i magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste vært veldig tung ned mot bekkenet, og har på en måte følt at jeg må støtte opp magen med hendene mine når jeg står eller går, for at det ikke skal være så tungt for bekkenet, også har jeg hatt en slags "utflod" som er helt gul og kjempe tykk, ser ut som tykt snørr (unnskyld for ekle detaljer) Det er ikke så veldig mye, men nok til at jeg må tørke meg tre - fire ganger etter jeg har vært på do å tisset for å få bort alt.

Jeg er bare 35 uker på vei, men har fått beskjed i fra fastlegen at det kan hende terminen ikke er helt rett beregnet, fordi barnet er så stort og har plassert seg så langt ned i bekkenet og festet hodet godt.

Kan det være slimproppen?

Jeg har hatt det i fire fem dager nå. Og lurer på om det kan være at fødselen ikke er så veldig langt unna? Jeg er andregangsfødende, men opplevde ikke dette i forige svangerskap så er veldig usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte og si at jeg har vært plaget med en del utflod tidligere i svangerskapet også, men ikke likt denne!

Skrevet

jeg har det også som deg og er også andregangs fødende, har forøvrig hatt det slik siden ca uke 36 og er nå i uke 39...... Babyen min er også langt nede i bekkenet festet og har vert der lenge, hun har også tatt to store hopp på vekst skalaen den siste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...