Gå til innhold

Jippi!!


Bea34

Anbefalte innlegg

Skal ha baby i januar. Termin 26 jan, men skal ha KS så blir vel litt før tenker jeg. Gleder meg så masse.

Har to barn fra før av, men blir den første for meg og min nåværende kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer sååå mye!!! Jeg har termin 09 januar og skal også ha keisersnitt, så vet ikke om det blir desember-baby på meg, det blir jo midt i romjula, så blir spennende å få dato etterhvert!

 

Har en datter på 3 år fra før =)

 

Kos deg masse og nyt graviditeten!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse.

Har dere allerede fått bestemt at dere får KS eller er det noe dere vil ønske når dere er hos legen?

Jeg hadde KS forrige gang da vi fikk vår sønn for snart 5 år siden. Og vil gjerne ha det denne gangen også, men vet ikke om jeg får det. Måtte virkelig kjempe sist for å få det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har hatt to akutte KS allerede og da har jeg ikke noe valg. Ville uansett pressa gjennom KS da min forrige fødsel nesten endte med at sønnen min døde. Han er i dag multifunksjonshemmet pga den dårlige fødselshjelpen jeg fikk.

Jeg synes forøvrig at vi jenter skal få bestemme over kroppene våre selv, og dersom vi ønsker KS så skal vi få det. Hadde jeg blitt hørt og fått KS under min andre graviditet så hadde jeg hatt to helt friske sønner nå.

Lykke til med ditt ønske om et nytt KS. Håper du får den fødsels-opplevelsen du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...