Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Han nekter for å ta solarium, men så fant jeg ut at han både står i slike vibrerende solarium og tar spraytan........................"flire" Kan jeg betale disse som tar spraytan og be de bytte ut fargen med mer gulaktig....."flire"
Tommage♀♂ Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Altså, mannen din nekter for at han tar solarium? Jeg lurer veldig på hvilket forhold dere har om du ikke engang vet det uten å måtte "avsløre" det..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Nei, la oss se. Han bor og jobber 60mil fra meg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 han syns jo sikkert det er flaut "tommage er en slimål"... han vil jo være så mandig å sexy forran fruen da vet du. hahaha.. jeg synes dette er kjempeartig HI.. kanskje du skal møte han der en dag, sånn overaskende??? er jeg litt slem nå? haha
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Hehe.....tilfeldig møtet hadde nok gjort seg ja:-) hmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå