Thea841 Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Doserer man vaskemiddel etter hvor mye klær man har i maskinen, eller er det samme mengde uansett?
Kari K. med to søte små Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jeg bruker litt mindre viss jeg har veldig lite klær i marskinen, også litt mindre viss jeg vasker gardiner, silke, ull osv. Aner ikke om det er riktig å gjøre det slik, men jeg har alltid gjort d på den måten.
erteposen + 4 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Det står på pakken hvor mye v.middel en trenger pr kg tøy. Vi bruker stort sett for mye.
Thea841 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 Bruker flytende blenda sensitiv, der står det 60ml for normalt skittenttøy. Så da bruker jeg 60ml uansett mengde tøy. Redd for at det ikke skal bli ordentlig rent hvis jeg bruker mindre. Men er redd for at det skal bli såperester i klærne hvis jeg har i for lite klær og for mye såpe!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Står på pakken ja, men jeg tar det litt på feelingen og altid mindre enn det som står på pakken. Både vaskemiddel og skyllemiddel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå