Lillypia Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 I går skulle ha vært en gledens dag, men ble istedet den verste dagen i mitt liv....alt så fint ut først og ikke før de siste målene skulle tas av hodet ble jm litt rar. Hun sjekket mange ganger og ville tilslutt hente en ekstra lege for å sjekke, hodemålene avviket veldig fra det hun forventet. Overlegen kom inn og konstaterte det samme, væskeansamlinger i hodet som trykket ned på hjernen...alt bare svimlet for meg da. Ble raskt sendt til Trondheim for en sjekk der og legen der fant det samme. Han kunne også fortelle meg at den lille var en gutt Vi skal tilbake på mandag og ta flere prøver og bør egentlig til da bestemme oss for om vi vil avslutte eller gjennomføre. Vi skal også snakke med barneleger da. De kan ikke si med sikkerhet hva dette vil medføre men i dette tilfellet var det snakk om store mengder væske og såpass tidlig i svangerskapet kunne dette føre til stor hjerneskade! Hvordan skal vi kunne ta dette valget??? Liv eller død for den lille gutten inni magen min Og så er dette mitt 3.svangerskap på et år, mistet i sa og ma i de forrige.............
chiquetita Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Å herregud, som du sier hvordan skal det gå an å ta et valg? Det er jo et helt umenneskelig. Alikevel så er jeg sikker på at du/dere kommer frem til det rette. Snakk med legene, få all den informasjonen dere kan få. Dere får kanskje tilbud om samtale med psykolog i tilleg, si ja til alle tilbud, er mittt eneste råd. Jeg vil bare gi dere min støtte i denne ubegripelig vanskelige tiden, ta godt vare på hverandre og bruk tiden godt. Klem
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Det var en forferdelig tris melding å lese. Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå! Jeg håper dere finner ut av det, og pass på å kjenne langt inni dere selv hva som blir det riktige etter at dere har hørt alle fakta! Det er en avgjørelse som bare dere kan ta og leve med! Alle mine fingre er krysset for at det går bra med dere! KLem
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Huff så trasig:( Ønsker dere masse lykke til og sender dere mange varme klemmer
Sjarmi Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Uff....nå ble jeg så lei meg her....tårene triller! Føler veldig med dere og vet på en måte hvordan det er å måtte ta det valget.Vi fikk vite før UL'en at vi måtte bestemme oss for om vi ville ta bort den lille eller beholde den, p.ga at sjangsene var store for at det var noe galt etter en operasjon jeg hadde. Men de kunne ikke finne noen feil under Ul'en. Håper virkelig det ordner seg for dere!! Er det mulig at den væske ansamlingen kan trekke seg litt tilbake så det ikke er så alvorlig som de tror eller kan det bare bli værre? Håper dere har familie og venner dere kan prate og som støtter dere uansett hvordan valg dere tar! Det er så urettferdig at det er noen som skal få all "dritten"......dere har mistet to ganger før og burde virkelig fått lov til å nyte dette svangerskapet! Masse lykke til!!
Mikkemafian Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Åååå Lillypia da... Dette var forferdelig trist å høre. Det er så utrolig urettferdig at noen må gjennom så mye! Jeg ble veldig lei meg på dine vegne nå. Det er ikke et lett valg å ta, nei.. Vil bare gi deg en klem...
maizi Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Så forferdelig trist!! Føler med dere og håper bitene faller mer på plass når dere får mer informasjon og litt tid på dere. Trøsteklem!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 vil bare gi deg en stor trøsteklem, for jeg har ingen ord..lykke til videre, uansett vilket valg dere tar!
awenka84 Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 trøsteklem. håper dere har et godt nettverk rundt dere, slik dere kan få all den støtte og råd dere trenger.
Har fire go`inger Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Dette var veldig leit. Ville bare si jeg tenker på dere. Trøsteklem,
Tigerpote Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 Huff og huff, stakkars dere:( var utrolig trist lesning. Trøsteklem fra meg også.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 jeg har skrevet til dg inne på vårt andre felles forum, å du vet jeg tenker på dg. Jeg har virkelig vondt av dg. Det er en foferdelig påkjenning du nå går gjennom. jeg er her alltid for dg om du trenger noen å snakke med. Gjør ikke noe om det eneste du har på hjerte er å klage eller lignende. jeg hører på dg
nusse 77 Skrevet 24. mai 2009 #16 Skrevet 24. mai 2009 lykke til i morgen,håper de kan gi deg litt mere informasjon da,og at ting ser bedre ut. klem til deg
enpå3ogenpå1 Skrevet 25. mai 2009 #17 Skrevet 25. mai 2009 å kjære deg! Så forferdelig beskjed å få. Håper du / dere får den informasjonen dere trenger. Det er en håpløs situasjon og avgjørelse å ta. Vet ikke jeg skal si jeg...... blir liten trøst uansett.... gir dere en god klem istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå