Gå til innhold

Da har jeg vært på ul (trist historie)


Lillypia

Anbefalte innlegg

I går skulle ha vært en gledens dag, men ble istedet den verste dagen i mitt liv....alt så fint ut først og ikke før de siste målene skulle tas av hodet ble jm litt rar. Hun sjekket mange ganger og ville tilslutt hente en ekstra lege for å sjekke, hodemålene avviket veldig fra det hun forventet. Overlegen kom inn og konstaterte det samme, væskeansamlinger i hodet som trykket ned på hjernen...alt bare svimlet for meg da. Ble raskt sendt til Trondheim for en sjekk der og legen der fant det samme. Han kunne også fortelle meg at den lille var en gutt Vi skal tilbake på mandag og ta flere prøver og bør egentlig til da bestemme oss for om vi vil avslutte eller gjennomføre. Vi skal også snakke med barneleger da. De kan ikke si med sikkerhet hva dette vil medføre men i dette tilfellet var det snakk om store mengder væske og såpass tidlig i svangerskapet kunne dette føre til stor hjerneskade! Hvordan skal vi kunne ta dette valget??? Liv eller død for den lille gutten inni magen min Og så er dette mitt 3.svangerskap på et år, mistet i sa og ma i de forrige.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff det var kjempe trist å høre.

føler med dere og håper dere finner støtte i hverandre.

valget dere tar er deres, bruk tid på å diskutere hvordan det ene eller andre valget vil bli. både nå og i fremtiden.

ikke mye en kan si som vil gi trøst.

jeg har en mor som fødte 3 barn etter hverandre som døde kort tid etter fødsel, hun fikk til slutt 4 friske barn.

så for henne startet det helt galt men endte bra til slutt.

håper det ordner seg til det beste for dere i denne situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en utrolig trist beskjed å få.....

Og for et umenneskelig valg dere står ovenfor. Dere får bruke tiden godt og still alle de spørsmålene dere har til barnelegene og evt. andre fagfolk. Ikke vær redd for å være til bry, husk, det er dere og livet deres det gjelder nå.

Siden de ikke med sikkerhet kan si hva det vil bety, så er jo heller ikke alt håp ute tenker jeg. Jeg vet at det er langt fra enkelt, men prøv å bevare håpet om at det kan gå bra. Livet kan også av og til gi oss det lille miraklet vi trenger.

Sender dere mange gode tanker og ønsker dere lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk nok ikke så bra:( tilstanden hadde forverret seg, pluss at nye feil ble funnet. Så vi bestemte oss tilslutt for å avslutte, og skal i fødsel i morgen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tipsie

Huff...

Dette var forferdelig trist! Har tenkt sånn på deg etter å ha lest forrige innlegg! Har ikke ord.. Sender deg en en stor god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så utrolig trist........ Ingen lett avgjørelse det der..... Sender deg mange gode tanker og klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind fra sør

Grøsser nedover hele kroppen når jeg leser dette. syntes så utrolig synd på deg\dere. Kan ikke forestille meg smertene deres...Sender deg\dere mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, på onsdag fødte vi en perfekt liten gutt, som dessverre ikke fikk leve dette liv. Har det veldig tøft nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så utrolig vondt av deg Lillypia.....

Jeg håper du har mange som støtter deg i den vanskelige tiden du er i nå.

Og mist ikke håpet om at det en gang skal gå bra for dere også. For det vil det gjøre. Jeg har selv mistet to ganger, har fått en liten en og har en til på vei. Så selv om alt ser mørkt ut nå, så blir det deres tur også.

 

Jeg ønsker dere lykke til videre.

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tessemor....det er bare det at dette er 3. svangerskapet på et år...først en sa og så en ma med utskrapning.Og nå dette...:( Heldigvis har vi ei fra før som holder livet igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...