Gå til innhold

Hjelp, hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får av og til noen skikkelige tak i rygg og mage.. Er vondt og ubehagelig... Varer ikke så lenge, og kommer ikke regelmessig endå...

Hva kan dette være..?

Kjenner ellers ingen tegn til at fødselen kan være igang.....

Er førstegangs og veldig usikker..

Aner ikke hvordan det skal kjennes ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende iallefall...

Skrevet

Åh så spennende Silje. Kanskje det begynner nå. Håper du er så heldig. Jeg er blitt ei overtidsberte, men det har jeg jo trodd hele tida også.

Si fra hvis det skjer noe mer. Åh så spennende:-)))))))))

Skrevet

Ja det er spennende, men har ikke tro på at noe skjer!!!

Kommer bare sånn av og til.. Får håpe det tar seg litt opp utover dagen :)))

Du er begynt på overtid du ja..MEN då er det vertfall ikke lenge til du har jenten din :)

Skrevet

HeI!!

Hvor langt er du på vei da Silje?

Jeg er nå inni uke 39 og har 13 dager igjen til termin, er forresten førstegangsfødende...har merket samme symptom som deg. Jeg har hatt det i over en uke nå cirka, og får det en gang om dagen.

Jeg får plutselig smerte/krampe nedentil, akkurat som ett belte som stråler. Smertene kan også bevege seg til korsryggen....når jeg får det må jeg ha en "stille stund" å bare konse om å puste. Smertene forsvinner etter 5-10 min cirka...etter det er eg fin form igjen!

Jordmoren mente det kunne være modningsrier, dvs at livmoren/kroppen gjør seg klar til fødsel. En liten forsmak...hehe!

Skrevet

Er 40 uker i morgen :))))))

Dette er 3 dagen eg har kjent det, men kanskje bare 2- 3 ganger for dagen!!!

Har allerede hatt det 2 ganger no på 1 time...Spennende er det vertfall.

Håper det tar seg opp og ender i fødsel.. :)))

Skrevet

Nei det er uansett ikke lenge igjen, men plutselig føles timene så uendelig lange. He he. Gikk fort fram til tirsdag egentlig. Men den som venter på noe godt... He he;-)))))))

Håper ihvertfall noe er på gang hos deg. Blir spennende å se utover dagen da. Ønsker deg masse lykke til:-))))))))))))

Skrevet

Hei igjen....

Spennende da....I følge jordmoren min så var det egentlig bra å få rier så tidlige og ofte. Da ville kroppen få en liten forsmak på smertene, selv om de er mye mildere nå enn under selve fødselen. Da får en også mulighet til å lære seg å puset og håndtere smerten....

Slik som det høres ut på meg så tror jeg at du begynner å nærme deg fødsel gitt!! :-) Det er jo slik rier fungerer, blir mer og mer intense for hver gang de kommer.....slik du oplpever nå!!!

Kunne ønske jeg også var i gang snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...