Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk høre jeg skulle ta røntgen av lungene på torsdag.

om jeg da er gravid, så er jeg 3 og en halv uke på vei.

men er vel for tidlig finne ut av det med en test da, så er så usikker på hva jeg skal gjøre..

må ta røntgen pga av at jeg har vært syk, tok for 4 uker siden og da var bildene helt fine sa de, men ville ta ett bilde til for å være helt sikre.

men nå er jeg snart helt bra igjen, så skjønner ikke hvorfor jeg må ta nye.. jeg kan vel avbestille selv?

skal til lege onsdag, men da er det for sent å avbestille ettersom jeg må ta bildene på ett annet sykehus.

hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.....det er i utgangspunktet ikke en god ide med røntgen hvis du er gravid. Hvis det var av en hånd, ville de kunne lagt blyklær på resten av deg. Men når det er brystet vet jeg egentlig ikke.... Jeg ville ringt på forhånd og forklart at jeg muligens var gravid. Så får de ta avgjørelsen.

Lykke til!

Skrevet

ja... :)

jeg tror nok at jeg dropper jeg, skulle jeg være gravid og miste pga røntgen tror jeg det kan bli tøft. vi er prøvere, ønsker oss så gjerne en liten en til. og har hatt masse sex uka her, for jeg tror jeg har eggløsning.

tror jeg avbestiller jeg, og heller bestiller en time senere om det er nødvendig..

innkallelsen fikk jeg da de ikke visste hva som feilet meg, men har fått diagnose så.

skjønner ikke helt at det er nødvendig med røntgen nå igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...