Gå til innhold

Da hopper jeg over her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag og er 4+2 nå tror jeg. Jippi ja. Er veldig overrasket siden jeg ikke trodde det var noen sjanse denne måneden. Var alene i 4 dager før EL, men de små svømmerne har visst klart seg allikevel:)

Er det noen som vet hvordan jeg får lagt inn termindatoen min på siden min slik at jeg kan følge med på hvor langt jeg er kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen! Jeg er også helt nygravid, fant ut av det i går. Du går inn på brukerinformasjon oppe.....tror det var det..

:-)

Skrevet

Gratulerer så masse !! :)

Jeg fant ut idag tidlig at jeg var gravid. da fikk jeg en positiv test :)

Når sånn ca er din termin ?

Skrevet

Jeg har termin ca 28.01.2010 i følge terminkalkulatoren. Hva med dere?

Gøy å se at det er flere fra Bli gravid siden som kommer inn her nå. Jeg var ikke så veldig aktiv der inne nå på slutten for jeg trodde jo aldri at det skulle klaffe. Men det gjorde det:))

Skrevet

Der var du ja.. :) Gratulerer igjen.. :)

Jeg har nok termin 09.02.09.. Ifølge terminkalkultoren på babyverden.. :)

Skrevet

Heia.

Er så koselig å se at flere og flere av oss havne her inne. Fikk svak positiv test i går, og i dag var den sterkere=)

Ut i fra mine beregninger har jeg termin ca 31.01.10. Det ha egentlig ikke gått helt opp for meg enda. =)

Det verste nå er at jeg er så himla kvalm hele tiden, og spesielt om morgenene. Skal nesten ikke få ned noe frokost.....

Skrevet

Hei!

Jeg også fikk en svaaak positiv test i dag morges :) Første forsøk, denne gangen. Sist sleit vi mer, så jeg er ganske så glad og overrasket!!

Tror jeg er 4+1 på vei, og termindato blir da 29.01.10, tror vi.

Jippi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...