Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Dere som gikk fra å være singel til forhold... hvordan gjorde dere det på facebook? føler jeg vil bare vise hele verden at jeg ikke er singel lengre;) men ventet dere på at han tok første steget, pratet dere om det eller bare gjorde dere det selv?
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Første steget? Til hva da? Dere må jo definere dere selv, er vi sammen nå, liksom? Er dere det så er det vel bare å gjøre som du vil med profilen din.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 prøv å kall han kanskje kjæresten min? eller noe annet.. jeg og samboeren min har ikke en dato vi ble sammen på.. det bare ble sånn automatisk.. så det er ikke akurat som at folk "spør om sjangs" lengre
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 jeg og kjæresten er faktisk ganske fjortiser sammen å ble enig over tlf at vi hverandre sin, å dermed endret vi begge statusene våre på facebook. først til komplisert av div grunner, men nå står det i et forhold. Vår situasjon er kanskje litt spesiell, å derfor har vi ikke enda i hvertfall at vi er kjærester med hverandre. det er lov å være litt ekstra knisete å fnisete når man nettopp har blitt sammen, å slik min situasjon er så skjønner jeg godt at man kanskje snakker om akkurat det først. er begge klar for å vise både venner og familien at man ikke lengre er singel?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Du får sende en venninne for å spørre om dere skal være sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Det tok lang tid før gjorde om statusen, men man bør vel være enig om hvor man står i et forhold kanskje, og ikke lure på hva andre mener...
FerdigFødaForAlltid Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Altså, hvis du egentlig ikke er helt sikker på sivilstatusen din, men du vet at du ikke er singel, så kan du jo bare la være å ha noe som helst der? Du kan fjerne "singel" og la sivilstatusfeltet stå tomt. Da vil alle vennene dine på Face se at du har endret statusen din fra singel i hvert fall, uten at det står "i et forhold".
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Du kan forandre det til i et forhold, og deretter fjerne det fra News feed'en ved å slette den inne på profilsiden din! Det gjorde jeg da vi forlovet oss, forandret til engaged, men ingen fikk det med seg..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Trenger ikke skrive hvem du er i forhold med da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå