Gå til innhold

Positive erfaringer med igangsetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på det jeg... Har hørt om flere som synes det var grusomt fordi riene var så kraftige og intense fra starten og og at det tok fryktlig lang tid...

Erfaringer, anyone? ...og var du moden før du ble satt i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg ble satt i gang 15 dager på overtid, og hadde en fantastisk fødselsopplevelse:-) Jeg var ikke moden, men en time etter igangsettingen var jeg i gang. Det gikk relativt fort til å være første, og som sagt; supert! Ikke hør på alle skrekkhistoriene, alle skal konkurrere om å ha hatt den verste fødselen;-) Lykke til!

Skrevet

jeg ble satt i gang to dager over termin sist (drypp) og syns det var fint at det gikk så fort, 5,5 time var helt passe lengde. riene ble etter hvert tette og heftige men jeg fikk epidural og hadde ikke noe å sammenlikne med så jeg syn det var en kjempefin fødsel :) hadde en cm åpning da jeg kom inn.

Skrevet

Jeg ble satt igang 2 dager før termin sist, pga lite fostervann. Var vel ikke moden, ble satt igang med kateter og stikkpille. Fra det begynte å skje noe til hun var ute tok det under 3 timer. Litt intenst, men gikk veldig greit, og bedøvelse rakk vi ikke tenke på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...